ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
תם עידן החרדי הפראייר

שינפלד התבלבלת; מתנגדים לשקרים / בן גביר מגיב לטור

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מגיב לטור הדעה שפורסם ב'בחדרי חרדים' על תביעת לשון הרע של הח"כ נגד שלמה לינדר מביתר "הדברים חמורים פי כמה נוכח העיתוי שלהם. הדם הטרי. הנרצחים עדיין לא פונו. האלמנות והיתומים רק קיבלו את הבשורה הרעה, לינדר שיחק את המשחק שהתקשורת השמאלנית כל כך אוהבת ומחפשת; להציג את "חרדי המחמד" שיטיל רפש על הציבור"

שינפלד התבלבלת; מתנגדים לשקרים / בן גביר מגיב לטור
איתמר בן גביר צילום: Tomer Neuberg/Flash90

קראתי את הטור של ירמי שינפלד שבאצטלה של חופש ביטוי ביקש ממני "לרדת" מהתביעה נגד שלמה לינדר, תושב העיר ביתר, שהציג עצמו - לשמחתם של אנשי התקשורת - כתושב אלעד שמתנגד שמתנחלים ייכנסו לעיר.

איתמר התבלבלת, מתנגדים לסתימת פיות / דעה

לא זו אלא אף זו, ששינפלד הוסיף חטא על פשע ולאורך הטור קבע קביעות שמתחזות להיות קביעות עובדתיות, שקריות כמובן, בסגנון: "בן גביר הגיע לעיר לעשות פרובוקציה", "אוהדיו הם אנשי שוליים", "נסחפים אחרי איש כוחני ויוצאים בקריאות מוות לערבים".

שינפלד לא נח עד אשר סיפר, בלי כל קשר למה שכתב עוד לפני כן, כי "לבן גביר לא יצביעו מצביעים חרדים", ולמעשה באמירה הזאת חשף את המניע לטור שלו, לטור של יתד-נאמן נגדי ובהשתלחות של לינדר המחפש תשומת לב תקשורתית וזכה לה על גבם של קורבנות הפיגוע.

מה שמפחיד את שינפלד, את לינדר וגם את אנשי הארגון השמאלני "קריים - מיניסטר" שנחפזו לגונן על לינדר הוא לא האידיאולוגיה שלי, לא עליותיי להר הבית ולא כל דבר אחר שקשור בי, למעט העובדה שגם הם יודעים שאני מאוד פופולרי בציבור החרדי והם אינם מתאפקים ובעוד המתים שלנו מוטלים לפנינו, עושים פוליטיקה קטנה.

אותי הציבור מכיר; אני מגיע לזירות פיגועים לא מהיום כשאני חבר כנסת, אלא מגיל 14. כי מבחינתי, דם יהודי שנשפך כמים הוא חילול השם וחייבים למחות.

מעולם לא צעקתי מוות לערבים. ונהפוכו - כאשר צועקים זאת לידי, אני משתיק את מי שצועק ומחליף הקריאה במוות למחבלים שמוצדק ונכון.

הציבור יקר לי וזאת הסיבה שאני מגיע לכל פיגוע ופיגוע; כדי להזדהות עם כאבו של הציבור, ולמחות על הפקרת דמם של יהודים (הלכה מפורשת).

זאת גם הסיבה שכאשר הייתי עורך דין ייצגתי נערים חרדים בחינם, כי ראיתי איך מתנכלים להם ופוגעים בהם רק בשל היותם חרדים.

זאת הסיבה שגם בתקופת הקורונה, כשהתנכלו לציבור ופגעו בו באופן מגמתי, או כשהפלו אותו לרעה, הייתי שם כדי לצאת נגד האפלייה ולמחות נגדה בכל מקום, בכל זמן ובכל שעה.

זאת הסיבה שגם היום בכנסת, אני מרגיש שליח של הציבור החרדי ופועל בשבילו בוועדות, במליאה, בשטח, בלשכת פניות הציבור ובכל דרך אפשרית.

אמת, יש חרדים שלא יצביעו לי, נהרא נהרא ופשטיה - כל איש לפי רבניו ובדרכו. אולם לבוא ולהשמיץ ציבור שלם של חרדים יראי שמיים שכן מצביעים לי: רבנים, אברכים, בעלי בתים, תלמידי ישיבות, ולומר שהם שולי השוליים, זה להוציא הוצאת שם רע על ציבור שלם ושפיכת דמו.

הוצאת שם רע, זה בדיוק מה שעשה שלמה לינדר כאשר שיקר, הכפיש, פגע בי, הטיל בי רפש וטען למעשה שאני ואנשיי צעקנו "מוות לערבים" ו"בנט התפטר- רבין מחפש חבר". לינדר ידע היטב כי הוא משקר. לינדר ידע היטב כי הוא משחק לידיה של התקשורת השמאלנית. לינדר ידע היטב כי יעוטו על דבריו כמוצאי שלל רב. ולפתע האדם שהוא בקצה הקהילה ולא מייצג אף אחד, פגע ורימה והכפיש לא רק אותי, אלא ציבור חרדי שלם.

הדברים חמורים פי כמה נוכח העיתוי שלהם. הדם הטרי. הנרצחים עדיין לא פונו. האלמנות והיתומים רק קיבלו את הבשורה הרעה (והיו כאלה שראו אותה בעיניים) ולינדר שיחק את המשחק שהתקשורת השמאלנית כל כך אוהבת ומחפשת; להציג את "חרדי המחמד" שיטיל רפש על הציבור, ילכלך וישפוך דם, ולמעשה יפגע לא רק באיתמר בן גביר, לא רק בתושבי אלעד, אלא בעיקר במשפחות הנרצחים.

על אלה אגיש תביעת לשון הרע ויש לציין כי המסרים מצד לינדר סותרים: מחד גיסא הוא שולח אליי אנשים שמסבירים שהוא מבין את טעותו, מתנצל על ההכפשה ומוכן לפרסם זאת, ומאידך יש עוד כאלה שרוצים להפוך אותו לדגל. במקרה הזה שינסה להפוך דגל של שנאה ושל הכפשת חרדים ומתיישבים (שאגב, גם לינדר מתיישב שגר בביתר ויורק לבאר שממנה הוא שותה) הוא ימצא אותי עומד מולו.

תם עידן החרדי הפראייר והמתיישב הפראייר! כמו שנלחמתי על זכויות הציבור כעורך דין, אני ממשיך לעשות את זה גם מהכנסת.

מבין היטב, שהכותב שינפלד, כמו הכותבים ביתד נאמן, חרדים מאוד מהפופולריות שאני צובר ומהעובדה שהציבור כולו מתרשם מהאכפתיות שלי ומהאהבה שלי אליו, אך כיהודים חרדים ודתיים חייבים לפעול על פי ההלכה הקובעת שנוח לו לאדם שיפיל עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חברו ברבים: מותר להביע ביקורת ולא להסכים. אסור לשקר ולהשמיץ.

איתמר בן גביר פיגוע באלעד טור דעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד