י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לזרוע פחד ואימה

האופנה הערבית החדשה שמטרידה את הלקוחות

תיעודים של צעירים ערביים המגיעים לעבודה עם חולצה ועליה רובה הופצו בימים האחרונים אחרי הפיגוע באלעד, ברשתות החברתיות שותפו התמונות תוך קריאה למי שנתקל במקרה דומה, להתלונן ולא לשתוק כנגד המסיתים | הפרשן לענייני ערבים הסביר את משמעות החולצה

האופנה הערבית החדשה שמטרידה את הלקוחות
החולצה עם הנשק צילום: רשתות חברתיות

 אחרי הפיגוע המחריד באלעד, תמונות שהופצו ברשתות החברתיות מגלות תופעה מזעזעת שהפכה לרווחת בקרב צעירים מהמגזר הערבי.

ביום שישי האחרון, למחרת הפיגוע, צעיר ערבי שעובד ברשת 'יש חסד' בעיר רחובות, הגיע לעבודתו עם חולצה שחורה ועליה ציור של רובה m16, מעשה שגרם לבהלה בקרב הצרכנים.

מרשת 'יש חסד' נמסר באותו היום כי "כלל עובדי הרשת מועסקים על פי חוק. מדובר בעובד שהינו אזרח ישראלי, משטרת ישראל הגיעה לסניף לבדוק את העובד ואישרה את המשך העסקתו, הרשת מעסיקה עובדים ללא הבדל דת, גזע ומין".

עובד בסניף 'יש חסד' ברחובות.

שעות לאחר מכן, הסביר, הפרשן לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, בסרטון שפרסם ברשת, את משמעות הסמל ואמר כי החולצות יוצרו בשכם לאחר החיסולים האחרונים באזור ג'נין והמשמעות שלהם: "אנחנו תומכים במאבק מזוין עם נשק וכי נשק הוא הכוח שישחרר", בשכם ביקשו ללכת עם החולצות בכדי להביע תמיכה ב'שהידים'.

אתמול (ראשון) הגיע לסניף רמי לוי ברמת גן עובד עם אותה חולצה, אך הפעם זה נגמר אחרת. ‏מרשת 'רמי לוי' נמסר כי "העובד המצולם הינו עובד קבלן, לאחר שהזהרנו את עובד הקבלן מספר פעמים כי הוא אינו עומד בקוד הלבוש הראוי, הוחלט לפטר אותו מן החברה".

עובד בסניף רמי לוי ברמת גן שפוטר.

תיעודים נוספים הופצו בימים האחרונים יחד עם הקריאה לא לשתוק לאותם תומכי הטרור, להתלונן ולהתריע בפני המעסיקים.

יתרה מכך לא ברור כיצד אותם מעסיקים מרשים לאותם עובדים להיכנס כך לסניף, ביודעם כי המעשה עלול להדיר את לקוחותיהם לטובת המתחרים וכשברור שאין בנשק כל מסר חיובי אלא רק שלילי, רק הרג ורצח.

אופנה נשק עובדים ערבים רמי לוי M16

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד