כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מ'אור לציון' לסנהדריה

תיעוד: המונים ליוו את ראש הישיבה למנוחות

התלמידים שכה אהבו את רבם ומאורם ראש הישיבה הגאון רבי אליהו אבא שאול זצ"ל שנפטר הבוקר בפתאומיות התקשו להיפרד. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מסכם של הלוויה וההספדים מירושלים שם הובא ראש הישיבה למנוחות

תיעוד: המונים ליוו את ראש הישיבה למנוחות
מסע הלווית הגר"א אבא שאול זצ"ל צילום: שמואל יאיר

ציון במר בכתה וירושלים נתנה קולה: מסע הלוויה קורע לב, התקיים היום (שני) בירושלים עת ליוו המונים את ראש ישיבת 'אור לציון', הגאון רבי אליהו אבא שאול זצ"ל, שנפטר בפתע פתאום בביתו לאחר החייאה ממושכת, במסע הלוויה השתתפו תלמידים ובוגרים אותם העמיד ראש הישיבה במשך שנים רבות של הרבצת תורה ויראה.

מסע הלוויה יצא מרחבת ישיבתו 'אור לציון' ברחוב אוהלי יוסף בשכונת גבעת משה בירושלים.

במסע הלוויה ספד לו דרך הטלפון, ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, שאמר "פטירתו של ראש הישיבה, אור לציון, זה אבידה גדולה לישיבה, הוא היה משפיע תורה ויראת שמים ומידות טובות, היה משפיע על בני הישיבה, וגם השפעה על כל הסביבה, על כל מי שהיה לו קשר איתו, היה השפעה של תורה ויראת שמים ומידות טובות".

"בעזרת השם שימשיכו כל התלמידים וכל המושפעים ימשיכו להתחזק על ידי ספרי המוסר, על ידי קביעות יום יומית, ובעזרת השם זה ייתן להם את החיזוק להמשיך את ההשפעה שחסר להם עכשיו".

לאחר מכן ספדו: הגאון רבי משה צדקה - ראש ישיבת 'פורת יוסף', הגאון רבי דוד כהן - ראש ישיבת חברון, הגאון רבי יהודה כהן - ראש ישיבת 'יקירי ירושלים', גיסו, הגאון רבי בן ציון אטון - ראש ישיבת 'ראשית חכמה', הגאון רבי שלמה משה עמאר - רבה של ירושלים, הגאון רבי יצחק אזרחי - מראשי ישיבת מיר, וכן ראש ישיבת השלום, הגאון רבי דוד בצרי.

במסע הלוויה הכריזו כי בנו ממשיך דרכו הגאון רבי בן ציון אבא שאול, ימלא את מקומו ויכהן כראש ישיבת 'אור לציון'.

לאחר אמירת הקדיש יצא מסע הלוויה לעבר בית החיים סנהדריה, שם נטמן, סמוך לציון אביו מרן הגאון רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל, ראש ישיבת 'פורת יוסף'.

 

הרב אליהו אבא שאול הלוויה אור לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד