י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מול המצלמות, כשהשכנים ישנים

המחבלים הסתובבו ברחובות אלעד ושיחזרו את הרצח המתועב

כשהם מלווים בכוחות ביטחון שחזרו המחבלים הרוצחים, את הפיגוע המתועב והאכזרי שהוביל לרציחתם של שלושה אנשים. השחזור נעשה מול המצלמות באישון לילה | בחדשות 13 פורסם תיעוד מהשחזור, המחבלים מסתובבים כשהם אזוקים ומספרים לכוחות הביטחון כל פרט ממעשיהם המזעזעים

המחבלים הסתובבו ברחובות אלעד ושיחזרו את הרצח המתועב
המחבלים משחזרים צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

שעות בלבד לאחר שנתפסו, שחזרו המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד את מסע הרצח מול המצלמות, כשהם מפרטים כל מה שקרה באותו ערב נורא, כך נחשף הערב (שני) ב'חדשות 13'.

המחבלים חזרו אל זירת הרצח בשעה 04:00 לפנות בוקר (אולי בכדי למנוע התקהלות סקרנים). כשהרחוב שומם, בניגוד לערב הפיגוע הטראומתי, המחבלים שחזרו את מהלך הפיגוע, בליווי לוחמי מג"ב שסגרו את הרחוב, חוקרי משטרה ושב"כ ומול המצלמות של משטרת מחוז מרכז.

כשהם אזוקים בידיים וברגליים, המחבלים תיארו בפני החוקרים את אירועי אותו לילה, כיצד רצחו את אורן בן יפתח ברכבו ואחר כך את יהונתן חבקוק ובועז גול. החוקרים המשיכו איתם ברחוב ובפארק ואל מסלול הבריחה, עברו על כל פרט ופרט.

השחזור ישמש להרשעתם בשלושה מעשי רצח ושליחתם לכלא עד יומם האחרון. 62 שעות נדרשו כדי לתפוס אותם, כאשר רכז השב"כ שתפס אותם חקר אותם תחילה בשטח. הם הודו בחקירתם שהם אינם פעילי חמאס ואינם מוכוונים על ידו, אלא שני חברים שהחליטו לבצע את המעשה הנורא על דעת עצמם.

 

פיגוע באלעד מחבלים שחזור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד