י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הסירוב לנחם

הח"כ תוקף את בנט: הגיע לבר בתל אביב, אבל לא לנחם יתומים

"הגעת להרים לחיים בבר בתל אביב אחרי הפיגוע, זה אזור הנוחות שלך, 19 נרצחים בגל הטרור האכזרי שבמשמרת שלך, יתומים קטנים שקברו את אבא שלהם, לאף אחד מהם לא הגעת". כך תקף הערב ח"כ בוסו את ראש הממשלה בנט

הח"כ תוקף את בנט: הגיע לבר בתל אביב, אבל לא לנחם יתומים
אוריאל בוסו צילום: ערוץ כנסת

בעקבות הסערה סביב טענתה של לימור חבקוק, אלמנת הקדוש יונתן חבקוק הי"ד כי ראש הממשלה נפתלי בנט סירב לנחם את המשפחות ללא ליווי מצלמות וההכחשה מלשכת בנט כי בכלל לא לבקש לנחם, בכנסת תוקפים.

ח"כ אוריאל בוסו תקף הערב (שני) במליאת הכנסת את ראש הממשלה נפתלי בנט על כך שלא ניחם את 19 משפחות הנרצחים מהשבועות החולפים, "הגעת להרים לחיים בבר בתל אביב אחרי הפיגוע, זה אזור הנוחות שלך, 19 נרצחים בגל הטרור האכזרי שבמשמרת שלך, יתומים קטנים שקברו את אבא שלהם, לאף אחד מהם לא הגעת".

"בחרת להתנסח ולתדרך, כן הוראת משפחה לא הוראת משפחה. תגיע, תשמע ביקורות, לא יקרה כלום, זה המינימום שנדרש מאחד שמתיימר להיות מנהיג. תזדהה מקרוב עם האבלים, האלמנות, והיתומים, לא רק במרחב החופשי שלך אתה צריך להגיע", זעק בוסו.

ברקע המשבר הפוליטי טען עוד חבר הכנסת מש"ס בדבריו במליאה כי "אלו בדיוק הרגעים שמלמדים שלממשלה הזאת אין רוב והיא צריכה ללכת כמה שיותר מהר".

ניחום אבלים ילדים יתומים אוריאל בוסו נרצחים נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד