ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נאום אנטישמי

נסראללה נגד אשכנזים: "לא עם הוכשטיין, לא עם פרנקשטיין ולא עם שום שטיין"

נסראללה הציב תנאים למו"מ לרישום הגבולות הימיים עם ישראל, ותקף את השליח האמריקני לשיחות העקיפות בין ישראל ללבנון. "תיווך של האמריקנים שעומדים לצד ישראל לא יוביל לשום מקום" | במהלך הנאום יצא נסראללה גזען כלפי אשכנזים

נסראללה נגד אשכנזים: "לא עם הוכשטיין, לא עם פרנקשטיין ולא עם שום שטיין"
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, אומר על רקע המחלוקת לגבי הגבולות הימיים בין ישראל ללבנון, כי אם ישראל תמנע מלבנון להוציא את הגז מהאזורים שנמצאים במחלוקת - חיזבאללה ימנע מישראל להוציא משם את הגז. "אף חברה זרה לא תגיע לשדה הגז 'כריש' כאשר ההתנגדות הלבנונית משגרת איום, יש לנו את הכוח והיכולת לעשות את זה".

לגבי המשא ומתן בתיווך אמריקני בעניין הגבולות הימיים - פנה נסראללה לממשלת לבנון. "תעשו משא ומתן, אבל לא בראש הנקרה ולא עם עמוס הוכשטיין (המתווך האמריקני) או פרנקשטיין או כל 'שטיין' אחר שיבוא, תיווך של האמריקנים שעומדים לצד ישראל לא יוביל לשום מקום". כך דיווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

על רקע הנאום, קיים אתמול נסראללה עצרות בחירות בדרום לבנון בכמה מוקדים לקראת הבחירות לפרלמנט ביום ראשון הבא. נסראללה נאם מרחוק. היום צפויה עצרת גדולה בדאחיה בדרום ביירות וגם שם ינאם מנהיג חיזבאללה כשהמטרה היא לוודא שהשיעים יגיעו בהמוניהם לקלפיות וישימו את הפתק הנכון.

חסן נסראללה לבנון חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד