י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הלחיצו את האמא

אילון מאסק מאוים על ידי ראש סוכנות החלל הרוסית

הבעלים של טסלה אילון מאסק, אוים על ידי ראש סוכנות החלל הרוסית בשל מתן אינטרנט לאוקראינה | דמיטרי רוגוזין, ראש סוכנות החלל הרוסית זועם על מאסק, שצייץ על כך אתמול: "אם אמות בנסיבות מסתוריות, היה נחמד להכיר אתכם"

  אילון מאסק מאוים על ידי ראש סוכנות החלל הרוסית
המיליארדר אילון מאסק צילום: מתוך הטוויטר

אילון מאסק מאוים על ידי ראש סוכנות החלל הרוסית על מתן אינטרנט לאוקראינים, הוא התבדח בטוויטר אתמול: "אם אמות בנסיבות מסתוריות, היה נחמד להכיר אתכם".

אילון מאסק, נותן לאוקראינה שירות אינטרנט לוויני, כדי להשאיר אותם מחוברים לרשת, לאחר שרוסיה מנסה לשבש לאוקראינה את האינטרנט. לשירות האינטרנט של מאסק יש נוכחות גדולה באוקראינה, מתוך כוונה מפורשת להשאיר את המדינה מקוונת בזמן הפלישה הרוסית המתמשכת. מאסק אמר שהם "מנעו ניסיונות פריצה ושיבוש" מהרוסים עוד באפריל. ראש סוכנות החלל הרוסי רמז כמה פעמים כי מאסק על הכוונת.

מאסק צייץ כי דמיטרי רוגוזין, ראש סוכנות החלל הרוסית, זועם עליו על מתן שירות אינטרנט. רוגוזין התגאה בכך שרוסיה יכולה להשמיד את כל מדינות נאט"ו "בחצי שעה", והאשים את מאסק במתן ציוד אינטרנט ל"גדוד אזוב הנאצי" וכן ליחידות נוספות של הצבא האוקראיני.

מאסק הגיב על כך כי המילה "נאצי" לא "המשמעות שהרוסים קבעו", לאחר מכן הוסיף: "אם אני אמות בנסיבות מסתוריות, היה נחמד להכיר אתכם". רבים ממעריציו של מאסק הגיבו להודעה, כולל אמו, מיי מאסק, שכתבה כי "זה לא מצחיק" עם כמה אימוג'ים עם פרצוף כועס. אילון ענה לה: "סליחה, אני אעשה הכל כדי להישאר בחיים".

מלחמת אוקראינה רוסיה אילון מאסק אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד