י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לב של אמא

מפעים: רגע לפני ניסיון הפיגוע, האמא רצה ופרצה בבכי

מיוחד: אברהם מימון אחיו של יאיר מימון, מספר ל'בחדרי' על זווית נוספת ומפתיעה לניסיון הפיגוע ביישוב תקוע שהסתיים בחסדי שמיים בנס ובנטרול המפגע | ולב בנים על אימותם

מפעים: רגע לפני ניסיון הפיגוע, האמא רצה ופרצה בבכי
פלאש90

זווית מפתיעה: אברהם מימון אחיו של יאיר מימון, מהיישוב תקוע שחיסל את המחבל שניסה לחדור לביתו ובכך מנע פיגוע רצחני שיכל היה להסתיים בטרגדיה גדולה מספר ל'בחדרי חרדים' על זווית נוספת ומפתיעה לאירוע שרק בחסדי שמיים הסתיים בנס.

וכך הוא מספר: "אתמול בשעות הערב ישבה אימי בביתה בקריית ארבע והחלה להרגיש מועקה בליבה. למרות שהייתה עייפה ומותשת משבת שבה אירחה את כל ילדיה, היא חשה שמשהו גדול עומד לקרות". פתח מימון.

"בהחלטה של רגע היא ירדה למערת המכפלה, לקברי האבות והאימהות, והתחילה לבכות ולהתפלל, כשהיא לא יודעת על מה. באותם רגעים ממש החליטו יאיר ואשתו לצאת לשתות תה במרפסת ביתם באופן ספונטני, והסוף ידוע".

מימון ממשיך בסיפורו המפעים, "כאשר התקשרתי ראשון לאימי לספר לה על המקרה, היא רק ענתה לי: 'אני יודעת שמשהו קרה. רק תגיד לי שכולם בסדר'.

בסוף, מציין מימון,"יש עולם נסתר שאנחנו לא רואים: קשר בין אמא לבנה, קשר בין האבות והאימהות של האומה אלינו, הבנים שלהם. קשר בין חברון לגוש עציון, קשר בין תפילה למציאות".

כזכור, ניסיון הפיגוע התרחש השבוע (ראשון) כאשר פלסטיני ניסה לחדור ליישוב תקוע כשהוא חמוש בסכין כשהוא מצליח להגיע עד לקו הבתים הראשון, שם נורה על ידי יאיר מימון תושב היישוב.

 

פיגוע תקוע מחבל נטרול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד