י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הזעם הציבורי השפיע

מנכ"ל רכבת ישראל בוחר להתנצל: "טעיתי"

בעקבות הזעם הציבורי, מנכ"ל רכבת ישראל מיכה מייקסנר פרסם התנצלות על דבריו המבישים כלפי הציבור החרדי: "הדברים שנאמרו על ידי לא היו צריכים להיאמר. זה כמובן לא משקף את אישיותי ואמונותיי"

מנכ"ל רכבת ישראל בוחר להתנצל: "טעיתי"
רכבת ישראל צילום: CloudView צילומי אוויר

בעקבות הסערה סביב דברים שאמר מנכ"ל רכבת ישראל נגד הציבור החרדי, בהם חשף כיצד הרחיקו את החרדים על ידי נשים שעמדו על תוואי המסילה, תוך שהוא צוטט מדבר על החרדים בצורה לועגת. כעת , מפרסם מיכה מייקסנר מנכ"ל רכבת ישראל התנצלות, אך בניגוד לדרישות של הנציגים החרדים בכנסת הוא מסרב לפנות את תפקידו ולהתפטר.

"הדברים שנאמרו על ידי לא היו צריכים להיאמר. טעיתי צר לי על כך ואני מתנצל. איני מחפש הסברים ותירוצים. זה כמובן לא משקף את אישיותי ואמונותיי ובוודאי לא את השירות והכבוד שאני מקפיד לתת לכל אדם בכל תפקידיי ובוודאי ברכבת", מסר מייקסנר.

עוד מסר המנכ"ל "אבדוק את עצמי פנימה איך יצאה תקלה כזו תחת ידי ואתקן להבא. אני באופן אישי נכחתי בכל משך אירוע הלוויה בתחנת בני ברק על מנת ולוודא כי כלל הנוסעים יקבלו את השירות המיטבי ויחזרו לביתם בשלום".

מבחיל: מנכ"ל רכבת ישראל תועד מלגלג על הנוסעים החרדים

כזכור, הבוקר פורסם כי רכבת ישראל מצאה פתרון להרחיק חרדים מהמסילה: מאות אלפי בני אדם השתתפו בהלוויתו של שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצ"ל שהתקיימה לפני כחודשיים מה שהוגדר כאחד האירועים ההמוניים במדינה בשנים האחרונות כשאחד האתגרים שעמדו בסידורי הלוויה היה נושא התחבורה ושינוע הקהל הרחב שהגיע מרחבי הארץ.

ynet ציטט שיחה סגורה שנערכה בשבוע שעבר בה התגאה מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מייקסנר, כי עובדות הרכבת הסתובבו על הרציפים כדי למנוע מהקהל הרב שהגיע להלווית הרב חיים קנייבסקי להתקרב למסילות.

בשיחה שקיים מנכ"ל הרכבת מייקסנר עם עובדים בכירים בחברה בערב יום הזיכרון, הוא שיתף את הנוכחים בשיטה שבה נקטו כדי לשלוט בקהל הנוסעים החרדי ברובו. "מה מרחיק את החבר'ה האלו, את הדוסים, מהרציף? מהמסילות?" שאל מייקסנר בהקלטות ומיד השיב בלגלוג: "הכריזה, נכון? זה לא עובד, אתה יכול לכרוז עד מחרתיים". וכאן חושף המנכ"ל את השיטה המכוערת: "אבל שתי בנות אמיצות הלכו על הקו הצהוב הלוך וחזור, ותאמינו לי, כולם עמדו ככה".

התנצלות מנכל רכבת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד