י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"היא חלק ממנגנון"

גיא פלג חושף: תבעתי את החשודה באיומים על בנט

העיתונאי גיא פלג מספר כי בעבר תבע את החשודה באיומים על ראש הממשלה וסיפר: "הגברת הזו אינה לבד, היא חלק ממנגנון. מנגנון שנועד להטיל אימים" | האזינו

גיא פלג חושף: תבעתי את החשודה באיומים על בנט
גיא פלג צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

גיא פלג, פרשן 'חדשות 12', התייחס היום (שני) לעיתונאי חיים לוינסון אשר תקף אותו לא פעם ולא פעמיים בכך שלטענתו פלג משתמש בכוחו כעיתונאי, וחשף שתבע בעבר את החשודה בשליחת הקליעים לבנט.

"ויכוח ביני לבין העיתונאי חיים לוינסון, הוויכוח לא אישי", סיפר פלג בפתח דבריו בתוכניתו 103fm, ואמר: "הציגו אותי אדם חזק, כזה שהשירותים המשפטיים זמינים לו, כזה שמנצל את עוצמתו כדי לתבוע אנשים חלשים. הוא טען שיש דפוס כזה גם אצל גופים עוצמתיים שבאופן הזה מטילים אימה". 

"ראה עצמו לוינסון כקורבן התנהלות דומה כשנתבע על ידי כלי תקשורת בעל עוצמה. זו הצגה מעוותת של הדברים, האם אני חזק ועוצמתי כמו שטוען לוינסון או שאולי אני אדם פרטי שצריך להתמודד בעצמי עם משפחתי מול גל הכולל איומים, השמצות ודיבה".

על הקשר בין ויכוחו עם לוינסון לבין האישה מאשקלון החשודה בשליחת האיומים על ראש הממשלה נפתלי בנט ומשפחתו: "אני מכיר היטב את הגברת הזו, תבעתי אותה. כן גם אותה. בני משפחתה התחננו בפניי שאניח לה, הגשתי נגדה תלונה במשטרה ובמשטרה אמרו לי לפני שעה קלה שהתיק נסגר על ידי הפרקליטות". 

"לפני דקות תיקנו במשטרה את ההתייחסות שלהם ואמרו שהתיק עדיין בטיפול. הגברת הזו אינה לבד, היא חלק ממנגנון. מנגנון שנועד להטיל אימים. הסכום ששילמה לא הרתיע אותה. טעיתי, אסור היה לי להתפשר".

גיא פלג חיים לוינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד