ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

גן ילדים דתי - מטפלת חבושה בשאלים • "לא אכפת לנו"

גננת בגן ילדים דתי בירושלים מגיעה ועוזבת את מקום העבודה כשהיא עטופה בשאלים • המנהלת: "יכולה להתלבש כרצונה" • ההורים: "הגננות עושות עבודה מקסימה"

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

האם תופעת השאלים מגיעה גם לציבור הדתי?

אישה המתלבשת בדומה לנשות השאלים, משמשת כגננת לילדי גן מהזרם הציוני דתי בירושלים, כך מדווח העיתון 'ידיעות ירושלים'.

הגננת מגיעה בכל בוקר לגן כשהיא מכוסה בשאלים, ולאחר שהיא נכנסת לגן היא מורידה אותם. בשעות אחר הצהריים, כשהיא מסיימת את עבודתה, היא חוזרת לכסות את עצמה מכף רגל ועד ראש.

לבושה של הגננת אינו יוצר התנגדות מצד הנהלת הגן או ההורים, המתייחסים אליה בטבעיות. לדברי מנהלת הגן אין כל דבר חריג בהעסקתה, בייחוד לאור העובדה שבמהלך שעות העבודה היא אינה עוטה על עצמה את השאלים. "בחוץ אנשים יכולים להתלבש כרצונם, הגננת הזו משקיעה מאוד בילדים וזה מה שחשוב. אנחנו מכבדים אותה".

מאבטח הגן שפגש בגננת בפעם הראשונה לפני כחצי שנה לא ידע שהיא אמורה לעבוד בגן ולא אפשר את כניסתה, "רק כשגננת אחרת הסבירה לי ש'היא מכוחותינו' הבנתי שהיא משתייכת לצוות החינוכי", סיפר.

גם ההורים מחזקים את עמדת ההנהלה. אחת האמהות אמרה כי בגן יש צוות גננות מוערך ואהוב מאוד. "הן עושות את העבודה שלהן בצורה מקסימה", אומרת האם. "כבודן של נשות השאלים במקומן מונח. לא בדיוק אכפת לנו מה הגננת הזו עושה מחוץ לשעות העבודה".
שאלים אשה גן דתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד