כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

סלולארי נקי ב9 שקל לחודש • מיכאל גולן בראיון אישי

'גולן טלקום' פרצה דרך ושברה את מחירי הסלולר בישראל • בראיון וידאו עם מנכ"ל החברה, מיכאל גולן, הוא מסביר כיצד הכל קרה, ומה היתרון הצרכני שמציגה 'גולן טלקום' • צפו

מוקד גולן טלקום
מוקד גולן טלקום



'גולן טלקום' פרצה דרך בשוק הישראלי, ושברה את מחירי הסלולר. גם עתה, יותר משנה מאז המהפכה הסלולרית הגדולה, היא מובילה את השוק.

מה יש לחברה להציע ללקוח? וכיצד היא התפתחה? האם יש לה מה להציע עבור המגזר החרדי המעוניין במכשירים מסוננים וכשרים? ומה היא מציעה במיוחד עבור שיחות לחו"ל? מיכאל גולן, מנכ"ל החברה, בראיון מפורט ומסקרן ל'בחדרי חרדים'.

צפו בוידאו:






"היתרון הגדול של החברה שלנו על פני המתחרות הוא שאנחנו חושבים מחוץ לקופסה. תסתובב ותראה שאנחנו יותר דומים לסטרט-אפ מאשר לחברות הסלולר האחרות", הוא אומר, ומבטיח: "אנחנו מובילים את התחרות ונמשיך להוביל".

מספיק להיות פראייר

• אם החברות הסלולאריות משווקות 'הכל כלול' אז לשם מה הסלוגן 'מספיק להיות פראייר'?

להיות לקוח של החברות הוותיקות זה עדיין להיות פראייר, גולן טלקום שיזמה את 'הכל כלול' היא היחידה הפועלת בשקיפות מלאה. אנחנו היחידים שנותנים באמת את 'הכל' במחיר הכי זול החל מ9 ש"ח לחודש ועדיין משדרגים את החבילות ללא תוספת תשלום - כמו 55 יעדים בחו"ל.

• הלקוח החרדי לא יעדיף לשלם קצת יותר ולקבל חבילה 'כשרה'?

אנחנו בעיצומו של מו"מ עם ועדת הרבנים לעניני תקשורת, אבל כבר כעת יכול כל לקוח לבקש קו בקומת 'שומרי מסורת'. את השירותים השונים יכול כל אחד לחסום באופן מיידי ועצמאי דרך אתר האינטרנט של החברה.

• לקיץ יצאתם במבצע של חודשיים חינם (מאז הראיון הספיק המבצע להשתדרג לשלושה חודשים, י.ח.)

כן, הקיץ הוא זמן קצת יותר רגוע ואנו פונים לציבור: באו נסו אותנו בחינם. יש לנו כל הזמן מתנות שאין אצל אחרים, התחלנו עם 35 יעדים חינם לחו"ל וכעת אנו על 55 יעדים. אנחנו היחידים שנותנים בחבילה גם דיבורית לרכב חינם.

• זה אומר ש-9 ש"ח לחודש ו-50 ש"ח לחודש זה לכל תקופת השירות ולא לזמן מבצע?

השאלה עצמה מורה על התפיסה שלא השתנתה, המחיר הוא קבוע לא מהיום ולאורך כל התקופה. אחנו מוסיפים לחבילות הללו עוד ועוד שירותים ומתנות ולא מעלים את המחיר. אנחנו גם היחידים שספגנו 2 עליות מחירים ולא העלנו לצרכן.

הנה הוספנו שירות נוסף בחינם: אם יש ללקוח שלנו - אנשי קשר בחו"ל, אנחנו מעניקים לו מספר במדינה בה אנשי הקשר שלו והם מחייגים אליו לסלולארי ללא עלות עבורו או עבורם.

• אז ניתן להשיג היום חבילה 'כשרה' ב9 ש"ח לחודש, הקליטה בעייתית?

אנחנו בשונה מהחברות החדשות, משתמשים באנטנות עצמאיות לקליטה ובמקומות שטרם הספקנו להניח אנטנה - אנחנו משתמשים באנטנות של החברות הותיקות.

• ישאל הישראלי איפה ה'קאטש'?

תתרגלו, אין 'קאטש'. זה השירות שהחברה נותנת לתושבי ישראל. מבחינתי זה השירות הציוני שלי.

• שנה חלפה מיציאתכם לדרך ואתם מדווחים על הצטרפות של לקוח חדש בכל 2 דקות.

גם זה שקוף, יש באתר שלנו מונה לקוחות וכל אחד יכול לראות את זה. אנחנו כבר קרובים ל300,000 לקוחות והם הכח שלנו, הם בעצם 'גולן טלקום'.

• איפה מצטרפים?

יש משווקים עצמאים ויש את הרשתות באג ובסט מובייל. ואפשר כמובן דרך אתר האינטרנט שלנו וגם מענה אנושי ב0058*

• בדקתם שיש להם סניפים הנגישים לציבור החרדי?

כן, גם בונים נקודות שירות ייעודיות באזורי המגורים של המגזר, יש הסכמים עם משווקים בתוך הציבור במודיעין עלית ביתר בני ברק ירושלים ועוד.





















גולן טלקום מיכאל גולן סלולר הכל כלול מהפכת התקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד