כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לאחר חיפוש נרחב: נמצא בן שנתיים שאבד סמוך לקעמפ

בן שנתיים שהגיע עם משפחתו לבקר את אחיו בקעמפ סקוויר, נעלם לפתע, והנהלת הקעמפ בסיוע 'הצלה' פתחו בחיפושים • לאחר כ-4 שעות נמצא משוטט בשביל סמוך - בריא ושלם

ילדים בקעמפ. צילום ארכיון
ילדים בקעמפ. צילום ארכיון

ילד בן שנתיים שהגיע עם הוריו לבקר את שני אחיו השוהים בקעמפ סקוויר - באזור סוואן לייק ניו יורק, נעלם למשך ארבע שעות והעמיד את כל האזור בכוננות.

המקרה אירע אתמול (א), בעיצומו של יום הביקורים הראשון בכל הקעמפים בניו יורק, כאשר בני משפחות הילדים מגיעים ליום כיף בקעמפים השונים.

ילד בן שנתיים הגיע עם משפחתו לבקר את אחיו בכיתות ז' ו-ט', והוא נעלם לפתע. לאחר חיפושים נרחבים באזור הקעמפ שעלו בתוהו, הוחלט להזעיק את ארגון הצלה, בחורי ישיבה ואת יתר תושבי המקום לחיפושים.

את מה שהתרחש אחר כך, מספר מנהל הקעמפ ל'בחדרי חרדים': "מיד כששמענו שהילד נעלם הכרזנו ברמקול על כך ותיארנו את לבושו, מיד התגייסו כולם לחיפושים, למרות שבחוץ שרר חום של קרוב ל-40 מעלות, מכיוון שכולם הבינו שכל רגע שחולף הילד בסכנת חיים. בדקנו בכל מקום בקעמפ, וארגון הצלה הקים בחדר האוכל חפ"ק עם ציוד מתקדם.

המנהל מספר על החיפושים הנרחבים: "עשרות בחורי ישיבה נענו לקריאתנו ויצאו לחפש אחר הילד. בשלב מסוים צלצלנו לדיין של סקוויר, והוא יעץ לנו לאסוף את כל הילדים לאמירת תהילים - וכך עשינו", ומה אירע לבסוף? "הילד נעלם בסביבות השעה 14:00 בצהריים, בערך בשעה 18:00, כשהילדים כבר סיימו את קריאת התהילים, הציע דודו של הילד לחפש במעלה הדרך המובילה לקמפ. הדוד יצא לדרך, ואכן לקראת סוף הירידה הוא הבחין בילד משוטט בשביל העשבים בשולי הכביש במרחק של כעשר דקות מהקעמפ, כשהוא מותש ושוטט דם משריטות קוצים".

הילד, שהיה מיובש וממוטט, הועבר על ידי הצלה לבית החולים המקומי, אך הוא נמצא בריא ושלם, לשמחת בני המשפחה והמתנדבים הרבים.
ילד קעמפ סקוור הצלה חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד