י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"החלטה גרועה ומטופשת"

הבעלים החדש מחזיר את טראמפ לטוויטר

הבעלים החדש של טוויטר, אילון מאסק אומר כי יבטל את איסור הטוויטר הקבוע של טראמפ, ויאפשר לו לחזור לטוויטר אם ירצה בכך | הוא ביקר את ההחלטה לחסום את הנשיא ה-45 וכינה אותה "החלטה גרועה מבחינה מוסרית ומטופש באופן קיצוני"

הבעלים החדש מחזיר את טראמפ לטוויטר
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

לאחר השלמת רכישת טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר, האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, נאם באופן וירטואלי בוועידה בלונדון, וגילה כי בכוונתו להסיר את החסימה התמידית על חשבונו של נשיא ארה"ב ה-45, דונלד טראמפ לדבריו מדובר היה ב"החלטה גרועה מבחינה מוסרית ומטופשת באופן קיצוני". עוד אמר: "אני חושב שזה לא היה נכון לאסור את דונלד טראמפ", הוסיף הטייקון שהתייחס ספציפית להרחקתו של טראמפ מטוויטר בפעם הראשונה מאז השתלט על הרשת החברתית הפופולרית בחודש שעבר.

טראמפ נחסם בטוויטר בינואר 2021, לאחר שתומכיו הסתערו על גבעת הקפיטול בארה"ב וניסו לחסום את אישור ניצחונו של ג'ו ביידן בבחירות. טראמפ, שהשיק לאחרונה אפליקציה מתחרה משלו בשם Truth Social, טען בעבר כי לא יחזור לטוויטר גם אם יוזמן לחזור.

מאסק שכבר הצהיר מיד עם הרכישה כי ישנה את המדיניות הנוקשה של טוויטר ויאפשר חופש ביטוי רחב יותר, כינה את החסימה הקבועה לחשבון הטוויטר של טראמפ - "טעות". לדבריו, "זה הרחיק חלק גדול מהמדינה, ולא הביא בסופו של דבר לכך שלדונלד טראמפ לא היה קול. עכשיו הוא הולך להיות ב-Truth Social" אמר מאסק.

מאסק אמר שהוא שוחח על נושא האיסורים הקבועים עם מייסד ושותף של טוויטר ג'ק דורסי ולדבריו הוא ודורסי רואים עין בעין את השינוי המתחייב; "הוא ואני חושבים זהה, כלומר, איסורים קבועים צריכים להיות נדירים ביותר, ובאמת מתאימים לחשבונות שהם בוטים, או חשבונות ספאם/הונאה", אמר מאסק. "הייתי מבטל את האיסור של טראמפ" הוא אמר, והוסיף: "ברור שאין לי עדיין את כל טוויטר, אז זה לא משהו שבוודאי יקרה".

דונלד טראמפ טוויטר אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד