כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פוטין ממשיך לטבוח

44 גופות נמצאו מתחת להריסות בניין בן חמש קומות

טילים פגעו בבניין במזרח אוקראינה, והביאו למותם של 44 אזרחים שנמצאו תחת הריסות לאחר פינוי פסולת בניין על ידי כוחות הצלה. הגופות נשלפו מהריסות בניין שהופצץ בחודש מרץ האחרון

 44 גופות נמצאו מתחת להריסות בניין בן חמש קומות
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: צבא אוקראינה

עשרות גופות נשלפו מהריסות בניין גדול במזרח העיר איזיום באוקראינה, הפצצה אירעה בעיר בחודש מרץ, כך אמר אולג סינגובוב, ראש המינהל האזורי.

"זהו עוד פשע מלחמה נורא של הכובשים הרוסים נגד האוכלוסייה האזרחית", אמר, ואישר את החדשות בערוץ הטלגרם הרשמי שלו - אם כי לא מסר מיקום מדויק לאתר הטרגדיה.

כוחותיו של פוטין מחזיקים באיזיום כעמדה מרכזית בקרב שלו לאורך החזית המזרחית, אך הכוחות המזוינים של אוקראינה ביצעו בימים האחרונים מתקפות נגד בעיירות ובכפרים ברחבי העיר ובירת האזור חרקוב.

ביום שני דווח כי כוחות אוקראינים כבשו את העיירות רוביז'נה וליפצי מצפון לחארקוב במרחק של כ-25 קילומטרים מהגבול הרוסי. אם חיילים אוקראינים יצליחו להגיע לגבול, הם יצליחו לבלום את נתיב האספקה ​​העיקרי של רוסיה מבלגרוד לכוחותיה סביב איזיום - שם מתרחשת לחימה כבדה ביותר.

נייג'ל גולד דייוויס, שגריר בריטניה לשעבר בבלארוס, ידידה טובה של רוסיה אמר: "רוסיה לא ניצחה במלחמה הזו, הם מתחילים לאבד את זה'. הוא אמר שאם לא תהיה לרוסיה פריצת דרך גדולה, "מאזן היתרונות ישתנה בהתמדה לטובת אוקראינה, במיוחד כשאוקראינה תקבל גישה לכמויות גדלות של ציוד צבאי מערבי מתוחכם יותר ויותר".

מלחמת אוקראינה רוסיה הריסות הרוגים ופצועים פינוי גופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד