י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עכשיו הוא נזכר

מייסד טוויטר: לא היה צריך להחרים את טראמפ

מייסד-שותף של טוויטר, ג'ק דורסי, הודה כי הוא מעולם לא היה צריך לאפשר לנשיא דאז דונלד טראמפ להיות מוחרם מענקית המדיה החברתית שלו

מייסד טוויטר: לא היה צריך להחרים את טראמפ
טראמפ צילום: קמפיין טראמפ

שותף של אפליקציית טוויטר הודה אמש (שלישי) כי זה היה צעד שגוי לאסור על טראמפ לחזור לטוויטר אחרי שהושעה ב-6 לינואר. וזאת לאחר שאילון מאסק, הבעלים החדש של טוויטר, אמר כי יחזיר את חשבונו של טראמפ.

"אני מסכים", צייץ דורסי, שעדיין עמד בראש החברה כשטראמפ נחסם בינואר 2020 בתום כהונתו. הוא אמר כי יש "יוצאים מן הכלל" כמו התנהגות בלתי חוקית או מניפולציות ברשת. "אבל בדרך כלל חסימות קבועות הם כישלון שלנו ולא עובדים", אמר.

"זו הייתה החלטה עסקית, זה לא היה צריך להיות", כתב דורסי על החרם על טראמפ, ואמר כי הוא מאמין ש"חסימות קבועות על אנשים הם שגויים". הוא גם השיב להערה נוספת על ההרחקה של טראמפ ואמר כי "עסקים אינם צריכים לקבל את ההחלטות האלה".

"אני אומר שתאגיד לא צריך לקבל את ההחלטה הזו מלכתחילה, משהו חשוב כמו שיח ציבורי", כתב דורסי. הטיעון שלו זכה לתמיכה רחבה, כאשר רבים ציינו כי היה עליו להבין את הטעות בעודו בראש החברה. דורסי דחה במהירות מבקר אחד של התיאוריה החדשה שלו ששאל מדוע זה "כל כך לא בסדר" לחסום מישהו מרשתות חברתיות כאשר אנשים נחסמים מלהיכנס למקומות כמו בר או אצטדיון. "טוויטר זה לא בר" הגיב לו דורסי.

המייסד שותף של טוויטר, שפרש מתפקיד המנכ"ל בשנה שעברה, אישר את הרכישה הקרובה של מאסק. למרות הרצון של מאסק להחזיר את חשבונו של טראמפ, הנשיא לשעבר אמר כי הוא לא יחזור, ובמקום זאת הוא הציג את פלטפורמת המדיה החברתית שלו, Truth Social - שמאסק אמר שצריך היה לקרוא לה "חצוצרה".

טוויטר דונלד טראמפ אילון מאסק ג'ק דורסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד