ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"להבדיל אלף הבדלות"

כלפון עורר זעם וטוען: "לא השוויתי בין השורא לחכמי התורה"

לאחר ההמתנה להחלטת מועצת השורא בעניין הישארות רע"מ בקואליציה, הח"כ מסיעת 'ימינה' אמר כי בקואליציות אחרות היו מחכים לגופי מפלגות אחרות. כמו מועצת חכמי התורה | חברי ש"ס תקפו וטענו כי הוא משווה בין המועצות | עכשיו הוא טוען שלא השווה בין הגופים: "אלה שמחפשים את ההשוואה הם אלה שפוגעים בכבודם של הרבנים"

כלפון עורר זעם וטוען: "לא השוויתי בין השורא לחכמי התורה"
ח"כ כלפון צילום: מתוך הפייסבוק

חבר הכנסת יום טוב כלפון מעורר סערה לאחר שאמר היום (רביעי) כי ההמתנה להחלטת מועצת השורא היא כמו שהקואליציות האחרות המתינו להחלטת מועצת חכמי התורה. בש"ס תקפו ואמרו שהוא משווה בין המועצות והוא, בתגובה, תוקף ומבהיר את דבריו.

הח"כ מסיעת 'ימינה' נשאל בראיון לגל"צ על ההמתנה של הקואליציה למועצת השורא, והשיב כי "זאת (רע"מ) אחת המפלגות של הקואליציה, עם המוסדות שלה וזה מה שיש". הוא הוסיף ואמר ש"בעבר היו. קואליציות עם מפלגות אחרות ומוסדות אחרים, אם אלה חברי מרכז הליכוד או מועצת חכמי התורה".

ההתבטאות עוררה סערה ובש"ס תקפו בחריפות: "אדם בלי ערכים, איש קטן, חסד עמוד שדרה", אמר חה"כ ינון אזולאי, ומנגד חבר הכנסת כלפון טוען בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי לא השווה. "אין מה להשוות בין מועצת השורא למועצת חכמי התורה, להבדיל אלף הבדלי הבדלות", אמר.

"אין מה להשוות ולא השוויתי. הדבר היחיד שאמרתי שלכל מפלגה יש מוסדות שלה", הוא הסביר את דבריו. "מועצת חכמי התורה מקבלת החלטות למפלגת ש"ס, ומועצת גדולי התורה מקבלת החלטות ליהדות התורה. אלא שמחפשים את ההשוואה הם אלה שמחפשים בכבודם של הרבנים"

על עצם העובדה שהקואליציה מחכה להכרעתה של מועצת השורא, הוא אומר: "זה לא קואליציית החלומות שלי, אבל כרגע אין חלופה אחרת". כלפון מסכם בקריאה לחרדים להצטרף, "מהיום הראשון שלי בכנסת אני קראתי לצרף את החרדים לקואליציה, אני מקווה שזה יקרה", כך דבריו.

יום טוב חי כלפון מועצת השורא מועצת חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד