י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אתה התקפלת"

אלמנת הפיגוע באלעד לבנט: "אמן תיפלו בקרוב"

בנט שוחח עם אלמנותיהם של בועז גול ויהונתן חבקוק הי"ד שנרצחו בפיגוע באלעד ביום חמישי האחרון. בשיחה הטיחה אלמנתו של חבקוק בבנט דברים קשים; "אתם לא תעשו כלום כי אתם מפחדים על הכסאות שלכם. אמן תיפלו בקרוב"

אלמנת הפיגוע באלעד לבנט: "אמן תיפלו בקרוב"
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח אתמול (שלישי) עם גלית גול, אלמנתו של הקדוש בועז גול הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד ביום חמישי שעבר. את תיעוד השיחה פרסם מיכאל שמש ב'כאן 11' ובה הטיחה האלמנה דברים קשים בבנט על התנהלותו, וזאת בנוכחות השר לשירותי דת מתן כהנא שהגיע לנחם.

משפחתו של יהונתן חבקוק הי"ד העבירה גם היא ביקורת קשה מאד על הממשלה. בני המשפחה אמרו לשר הדתות מתן כהנא שהגיע לבית וחייג משם לבנט שניסה לנחם את האלמנה: "למה אתם נשענים על תומכי טרור? אתם לא תעשו כלום כי אתם מפחדים על הכסאות שלכם. אמן תיפלו בקרוב".

גלית גול, אלמנתו של בועז גול הי"ד אמרה בשיחה, "הדעות שלך כל כך היו חשובות לך ופתאום השתנית, היית כל כך נגדם ופתאום אתה התקפלת". היא דרשה מראש הממשלה לפעול נגד הרוצחים . "אבל אני רוצה להגיד לך שאם לא תעשו משהו לרוצחים האלה, הדם שלהם על הידיים שלך. הדם של בעלי ושל הילדים, חד-משמעית. אני לא יכולה, איך אני אגיד לילד שלי הקטן שהם נתפסו בחיים?".

גול התייחסה בשיחתה עם בנט לתמונות שפורסמו מתפיסת המחבלים במחצבה ליד אלעד, בו תועד אחד המחבלים מעשן סיגריה. "למה אני צריכה לספק להם סיגריה? לא, אין סיגריות! רצחת, תשלם", אמרה.

גל הטרור הנוכחי שגבה 19 קורבנות, לא הביא את ראש הממשלה לנחם את המשפחות השכולות. כנראה מחשש שהוא יספוג צעקות ועלבונות קשים. בנט גם סופג ביקורת חריפה מהמשפחות שהוא לא מגיע, מה שאילץ אותו לדבר עם האלמנות בטלפון.

אלמנה פיגוע באלעד נפתלי בנט מתן כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד