י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שאלי את המנכ"ל

"מי אמר שנשים לא מבינות בהשקעות?"

מחקרים של השנים האחרונות מוכיחים שנשים שבוחרות להשקיע, משקיעות סכומים גבוהים יותר אך בוחרות בהשקעות סולידיות יותר • בט' סיון ביום רביעי בערב תקיים קבוצת ההשקעות 'בסדנו' אירוע מיוחד לנשים במסגרת סדרת אירועי 'שאל את המנכ"ל'. לנוכח הביקוש הרב באירועים הקודמים שעלה בהרבה על הקיבולת, יהיה זה מעניין לראות בתוך כמה זמן תיסגר ההרשמה לאירוע הזה

"מי אמר שנשים לא מבינות בהשקעות?"
אליעזר גרוס צילום: קים צילום

גם ירושלמיות מתעניינות בהשקעות

יותר ויותר נשים שותפות פעילות ואף מובילות את השקעת כספי החיסכון המשפחתי לחתונות הילדים ולחיים שאחרי גיל הפרישה. מיד אחרי חג השבועות תקיים קבוצת ההשקעות 'בסדנו' אירוע שני לנשים במסגרת סדרת אירועי 'שאל את המנכ"ל'. הפעם ייערך האירוע בירושלים לאחר שבאירוע קודם שנערך בבני ברק השתתפו עשרות נשים. זמן קצר לאחר פתיחת ההרשמה ולנוכח הביקוש המפתיע, נפתחו מקומות נוספים ועדיין מספרם מוגבל.

לחצי כאן ותשרייני כרטיס לאירוע>>>

יותר ויותר נשות אברכים ונשים חרדיות בכלל, מגלות בשנים האחרונות עניין רב בפיננסים והשקעות. לפני למעלה מעשור כשנכנסה לתוקפה תקנת פנסיה חובה, מעטים בלבד הבינו עד כמה היא משנה את חוקי המשחק והופכת כל שכיר אדון לגורלו. מאוחר יותר כאשר חויבו העצמאיים להפריש לפנסיה, כבר היה ברור לציבור כולו שנדרשת מעורבות אקטיבית בניהול כספי החיסכון ולא די במסלולי ברירת המחדל. ועדיין, מידת המעורבות בניהול כספי החיסכון בקרנות הפנסיה וקופות הגמל נמוכה מהנדרש.

השינוי הדרמטי שחל בשנים האחרונות בתחום ההשקעות כתוצאה ממודעות הולכת וגדלה, פתח בפני הציבור מגוון עצום של אפשרויות השקעה לא רק בדירות להשכרה ובשוק ההון אלא גם במיזמי הייטק, פטנטים וחברות הזנק (סטארט־אפים). ההצלחה הגדולה של ההייטק הישראלי לא פסחה על ערוצי התקשורת השונים בציבור החרדי ויחד עם הגידול במספר החרדיות המועסקות בהייטק, הביא למודעות את פוטנציאל התשואה האופייני לתחום ההשקעות הזה.

נשים, גם נשים שאינן נשות אברכים, החלו לגלות עניין רב בהשקעות בכלל ובהשקעות חכמות בפרט, וכיום מעריכים כי ישנו אחוז ניכר של נשים שמשקיעות בעצמן את כספי המשפחה מתוך ראיית פני עתיד. אם עבור חתונות הילדים ואם עבור החיים שמאחורי גיל הפרישה. כך או כך, מעורבות נשים בהשקעות הפכה זה מכבר לעובדה מוגמרת.

קבוצת ההשקעות 'בסדנו', הקבוצה המובילה בציבור החרדי, תקיים אחרי חג השבועות את האירוע התשיעי בסדרת 'שאל את המנכ"ל' והפעם לנשים בלבד. האירוע יתקיים בירושלים עיר הקודש, במלון 'ליטוב' שברחוב הנביאים והוא יאפשר לכל מי שתרצה לשאול את מנכ"ל הקבוצה אליעזר גרוס, כל שאלה בנושאי השקעות ופיננסים.

בבסדנו אמרו כי הכניסה חינם אך היא מותנית בהרשמה מראש, וציינו כי למשתתפות תוגש ארוחה בשרית מפנקת. עוד אמרו שם כי סדרת אירועי 'שאל את המנכ"ל' נועדה לאפשר לקהל הרחב לרכוש מושגי יסוד בהשקעות כדי לכלכל את השקעותיו בתבונה. נציין כי דווקא בתקופות של אי וודאות דוגמת זו שאנו חיים בה, חשוב במיוחד לקבל החלטות השקעה נבונות שמתבססות על ידע מקסימאלי.

אם גם את רוצה להשתתף באירוע ולרכוש ידע בהשקעות ופיננסים, לחצי כאן ותשרייני כרטיס לאירוע>>>




בסדנו השקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד