י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מעל 130 פניות חירום

הדים אדירים לקמפיין ההצלה של יד לאחים: "הלב יוצא ליהודים הסובלים בשבי"

מצב חירום של ממש שלא נראה שנים רבות • מעל 130 פניות חירום נוספות הגיעו יד לאחים בעקבות המצב הביטחוני הסוער, כאשר נשים וילדים יהודיים מתחננים שנציל אותם • בעקבות כך גדולי הדור שליט"א הורו לראשי הפעילים לערוך מיידית כינוס חירום

הדים אדירים לקמפיין ההצלה של יד לאחים: "הלב יוצא ליהודים הסובלים בשבי"
פעילות בכפרים צילום: ערוץ היוטיוב של העמותה

המסר "לכל יהודי יש لكل" (יהודי) שזועק מלוחות המודעות ומבטא את כאבם של אלפי נשים יהודיות וילדיהן השבויים בכפרים הערביים, מביא להדים רבים מהציבור המגיעים כל העת לארגון הפעילים 'יד לאחים'.

לחצו כאן ותהיו שותפים לקמפיין החירום>>>

המסר הזה הוא ראשיתו של קמפיין החירום של הארגון בעקבות מציאות קשה ומורכבת בתקופה האחרונה בכל הגזרות – במאבק במיסיון, במאבק בהתבוללות ובמאבק בטמיעה. המציאות הקשה הובאה לשולחנם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א שהורו לראשי הפעילים לערוך מיידית כינוס חירום ולטכס עצה כיצד לעמוד בפרץ אל מול הגלים המאיימים על חומות היהדות.

המצב הביטחוני הקשה בארץ בשבועות האחרונים מוסיף גם הוא בתורו באופן נורא ומעמיס מקרי הצלה רבים ודחופים המגיעים בכל שעות היממה, כולל בשבת קודש, למוקד החירום של הארגון. מעל 130 פניות חירום נוספות הגיעו בעקבות המצב הביטחוני הסוער, כאשר נשים וילדים יהודיים מתחננים שנציל אותן ונחזיר אותם הביתה, אל עם ישראל.

"מדובר במצב חירום של ממש שלא נראה שנים רבות" אומרים בארגון. "בו בזמן אנו מתמודדים עם גל הטפה מיסיונרי אדיר, עם גל התבוללות בעקבות פריצת חומות היהדות על ידי הממשלה, ובגל פניות לעזרה מצד נשים יהודיות המבקשות להציל אותן ואת ילדיהן מהבעלים הערביים המעבירים אותם מסכת סבל וייסורים. מדובר בגל פניות כמותו לא נראה כבר זמן רב בעשרות שנות פעילות של הצלת נפשות ופדיון שבויים ב'יד לאחים'".

"המסר 'לכל יהודי יש יהודי' הצליח לבטא ולו במעט את מה שעובר על אחינו ואחיותינו בני ישראל הנמצאים בצרה ובשביה בכפרים הערביים, וכמעט נטמעו בהם כליל ונשתכח זכרם, אם לא שכל יהודי יקח חלק בהצלת יהודי, וכך נוכל להצליח המשימה הקריטית" אמר אחד מרבני ירושלים שפנה השבוע למוקד החירום וביקש להשתתף בפעילות ההצלה באמצעות תרומתו.

פונה אחר אמר: "סוף סוף מישהו אומר את האמת. כן בארץ יש אלפי ילדים יהודים שאינם יודעים עברית ומבינים רק ערבית, אם לא נושיט להם יד, אם לא נעצור את ההתבוללות, הם וצאצאיהם יאבדו חלילה לנצח לעם ישראל. זוהי גזירת שמד של ממש".

במסגרת קמפיין ההצלה העמיד יד לאחים הזדמנות מיוחדת ונדירה ובה מתאפשר לכל אחד ואחד לאמץ לחיקו יהודי אשר ניצל בס"ד מהכפרים הערביים או ממלתעות הכנסיות הנוצריות וחזר לעם ישראל. השותפים למצווה גדולה זו אשר עליה פסק הרמב"ם "אין לך מצווה גדולה כפדיון שבויים" יקבלו ספח מיוחד ובו פרטי היהודי אותו הציל בכספו.

בימים האחרונים, מאז תחילתו של הקמפיין שנפתח במודעות בשפה הערבית, כהמחשה לדור שלם שיבין רק שפה זו, התקבלו ביד לאחים שיחות חיזוק רבות מצד אישי ציבור ועמך בית ישראל שמבקשים לחזק את הפעילות כמו גם את המסרים החד משמעיים הממחישים בצורה ממשית את הסכנה שבאובדן דור שלם של יהודים, לצד האפשרות להצילם ע"י התרומה לארגון שפועל עשרות שנים בהצלת נפשות ופדיון שבויים.

גדולי הדור שליט"א שפתחו את מגבית החירום ותרמו ממונם להצלחתה מבקשים מכאו"א בציבור להשתתף בה בממונו. לא נוכל להתעלם מהבכיות הנוראות של אלפים מבני עמנו המתחננים להצלה. לא נתעלם מיהודים שנשבו במיסיון ועלולים ללכת לאבדון ולהמיר את דתם רח"ל. יחד נציל אותם עכשיו.

לחצו כאן ותהיו שותפים לקמפיין החירום>>>

יד לאחים נישואי התבוללות מניעת התבוללות שבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד