י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סיכום שבוע

לייבל'ה: הח"כ שעשה ניתוח להסרת משקפיים

‏והשבוע בלייבל'ה: הח"כ מש"ס שהסיר את המשקפיים בניתוח; ראש העיר בני ברק עומד כאחד האדם בדרכונים; מי החרדית שהוסרה מקבוצת הליכוד?; איש התקשורת שהתחדש בהיברידי חדשה; מה יהיה במירון?; ואיש התקשורת שהגיע לכנסת לחגוג עם גפני 

לייבל'ה: הח"כ שעשה ניתוח להסרת משקפיים
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

לייבל'ה נמצא בשבר גדול מאוד בעקבות המתווה הדרקוני במירון. הוא כמובן לא הצליח לרכוש כרטיס נסיעה לאחר שהאתר קרס והכל כבר נמכר מראש לחצרות החסידים, וללייבל'ה נותר רק פירורים קטנים (שקיפות מלאה אמרנו?), אך אל דאגה, לייבל'ה יגיע בדרך לא דרך למירון למרות שאין השנה אוכל - והרי מירון ללא אוכל זה כמו קרעסטיר ללא בקר.

לייבל'ה נדהם השבוע מההתבטאות המבחילה של מנכ"ל רכבת ישראל על החרדים. לייבל'ה יודע שלאור ההצלחה של התרגיל ברכבת, בעיריית ביתר שקלו בחיוב להציב נשים בכניסה לחוסאן.

אגב, לייבל'ה מצא השבוע טיסה זולה מאוד ב 'צייד הטיסות' בעלות של 35$ בלבד. לייבל'ה לא טס, אבל במחיר הזה שווה לקנות גם בלי לטוס.

מי שעשה ניתוח להסרת משקפיים הוא לא אחר ח"כ אוריאל בוסו המכונה ה'דוגמן של ש"ס'. בוסו איש העניבות עשה ניתוח וכבר הופיע להלוויית ההרוגים באלעד חבוש במשקפי שמש, כשלילה קודם הוא הגיע ללא משקפיים כלל וכלל והתראיין בכל הערוצים.

דבר מעניין ראה לייבל'ה בקבוצת 'דוברות הליכוד' בוואטספ, לאחר שיונתן אוריך הסיר את רבקה פאלוך, היועצת לשעבר של בנימין נתניהו לענייני חרדים. מעניין מאוד.

ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין, יצא לראשונה מאז הקורונה לארה"ב ולייבל'ה ראה את ראש העיר עומד כאחד האדם בביקורת דרכונים ומשוחח עם הרב לפקוביץ מנהל כולל שומרי החומות.

בתחנת הדלק ביציאה מב"ב ראה לייבל'ה את יצחק פלדמן מתדלק את רכבו החדש. חסדי השם אחרי שהתפטר מהסקודה המפורסמת מרובת התקלות, התחדש הסופר הנערץ בראב 4 היברידי, זאת כדי לחסוך כסף במסעותיו הרבים ברחבי הארץ. לייבל'ה שבדק, מצא כי את הרכב רכש פלדמן דרך הסוכן ננתל'ע הולצמן מייבוא אישי שדאג שפלדמן לא יצטרך לקום מהספה והרכב יבוא עד אליו.

באותה תחנת דלק ראה לייבל'ה את הגבאי הוותיק מויז'ניץ, הרב אהרן גוטסמן, מנסה לתדלק את רכבו בזמן שמורו ורבו נופש בעיירת הנופש דאבוס. ללייבל'ה היה נראה כי הגבאי הסתבך עם התדלוק.

ובהכנות במירון ראה לייבל'ה את העסקן הוותיק ארל'ה יקטר, שממשיך להיות נמרץ בכל מה שקשור להתנהלות על ההר.

במתחם ההדלקה של הרבי מבאיאן (ההדלקה היחידה), ראה לייבל'ה את עסקן החסידות חיים רבינוביץ, שהגיע לבדוק את מיקום ההדלקה והמיקום.

לייבל'ה הגיע השבוע גם לכנסת כדי לפתוח את כנס הקיץ, שם ראה את איש התקשורת ישראל כהן המקושר, מגיע לכנסת באורח נדיר לרגל יום הולדת 70 ליו"ר דגל התורה משה גפני, שכהן נמנה על יועציו הקרובים. כהן גם מתחזק קשרים עם בכירי הממשל בישראל וכן עם לשכת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. כהן לעיתים ישמש כמין יועץ לא רשמי של ח"כ גפני ויטפל במשימות שידי העוזרים לא מגיעות אליהן.

בכנסת ראה לייבל'ה את כהן בפתח לשכת בנימין נתניהו, יחד עם טופז לוק ואלי גפני, הבן של.

בכנסת ראה לייבל'ה גם את ח"כ ישראל אייכלר בשעה שהתראיין לתוכנית של ברדוגו, לשעבר בגל"צ, יחד איתו ישבו הצמד פלדמן וקוט שהאזינו דרך האוזניות בדריכות רבה. 

וקצת השלמות מקרעסטיר: לייבל'ה ראה את איש התקשורת מני גירא מגלה שמשפחת רוטנברג מ'רב להושיע' הם ברסלבערס, בו במקום העלה חיוך והוריד תרומה מכובדת לארגון. "נדלק לו" פתאום הברסלב והוא העניק להם תרומה יפה.

את חברי האגודה למקומות הקדושים ברומניה, ראה לייבל'ה במסע היסטורי לבירת חסידות ויז'ניץ בגרוסוורדין, רומניה, בהשתתפות החכ"ל מנחם אליעזר מוזס ויו"ר האגודה הרב אברהם יעקב סלומון, אליהם הצטרפו 50 חסידים. במהלך המסע יצקו את אבן הפינה לתחילת השיפוצים בבית הכנסת ההיסטורי של מרן ה'אהבת ישראל' בשיתוף עם נשיא הקהילה בגרוסוורדיין.

אותו מוזס, נצפה צועד ברחובות שכונת הבוכרים בירושלים במוצאי השבת האחרונה, לאחר טיש חסידי שנערך בסמוך. 

את עורך 'משפחה' אריה ארליך ראה לייבל'ה בשמחת בר מצווה לבנו של הרב שניאור זלמן שפירא, חתן אב"ד ערלוי צפת.

מספיחי יום העצמאות יום אידם: לייבל'ה ראה את האיש שלא מפסיק לעשות 'הערינג' מוטי כהן ממעדני זהבה מרים את עיניו ומביט על המטס שעבר מעל שמי עיר התורה והחסידות.

ואת ארי קלמן הכתב הפוליטי שלנו ראה לייבל'ה ביום העצמאות מזדהה עם ה'דגל' בהנאה מרובה. 

בחגיגת יום הולדת לליפא גינסברגר, עורך הבוקר שלנו באתר 'בחדרי חרדים', שהתקיימה בהפתעה על גג ביתו של אחד מנגידי עולם התורה בשכונת שערי חסד הירושלמית, הגיעו לאחל מזל טוב חברים וידידים. לייבל'ה תפס לתמונה את אחד מגדולי הפעילים לטובת משפחות אסון מירון, ישראל דיסקינד, שפינה מזמנו בימים עמוסים אלה וקפץ לאחל 'לחיים'. לייבל'ה מצטרף לברכות ומקווה לקבל כרטיס להפקת הענק לזכר 45 ההרוגים ז"ל.

ישראל בן צבי, מפקד כיתת הכוננות בביתר וקריין בזכות עצמו, קפץ עם ה-m16 בשיא הדריכות של הפיגוע באלעד לבקר את אברמי וגשל מבעלי קבוצת וגשל נדל"ן, בטשונטייה המפורסמת ליל שישי בעיר.

במעדניית 'גוט שבת' באלעד, הטשולנט הטעים והטוב בעיר, פתחו בליל שישי האחרון שולחנות למתנדבי החירום, שהגיעו להירגע נפשית, אחרי המראות הקשים, עם שלל פינוקי השבת הידועים של 'גוט שאבעס'.

אפרופו טשולנטיות, לייבלה ראה את עו"ד ישראל ענדען (שהולך להפתיע בקרוב עם תפקיד משמעותי) לאחר שהתענג במטעמים לכבוד שבת ב'טשונטלע' בבית שמש.

את פנחס ביכלר מנצח 'מלכות', יוסל לייפר, הקבלן דודי אייזנבאך, ואת המפיק מוטי רבינוביץ ראה לייבל'ה יושבים בתחנת דלק. מעניין מה הם מתכננים.

הרבי מניקלשבורג, הרב'ה של ניו יורק, הגיע השבוע לחנות של 'כתר' בבורו פארק לשלם על כמה חתנים 'בעקיטשע'. 

ויש אלו שהגיעו לארץ: אברהם מרדכי שווארץ בעל "כרובים עליונים" הגיע לביקור בישראל ופגש ביציאה מאיצקוביץ בבני ברק את איש הסלולר ישראל רויכר.

גם גדול הזמר ליפא שמלצר נצפה בנתב"ג כאחד האדם ממתין ל'דרייבר' שייקח אותו ליעד.

מנכ"ל "רחשי לב" שימי גשייד, נועד השבוע לפגישת עבודה עם קונסול ישראל בוושינגטון אסף זמיר. השניים שוחחו על המקרים בהם ילדים חולי סרטן מישראל מאושפזים לתקופות ממושכות בארה"ב ודנו בדרכים להקל עליהם את ההתמודדות.

לייבל'ה שמע כי בשבת הקרובה האדמו"ר הצעיר מלעלוב (הינוקא/ החוזה) ישבות על שפת הים בנתניה במלון גלי צאנז, במלאת לו חצי יובל שנים.

ודבר שהוא לא בלתי מעניין, ראש מטה החרדים של מפלגת ימינה נצפה מסתודד עם חבר הכנסת שיקלי ביציאה מניחום האבלים בבית משפחת גול באלעד.

בסיומו של כנס יסוד לישיבת היכל שמעון שנערך במעונו של נשיא המועצת חכם שלום כהן, נצפה הרב שמעון אזרזר, מבכירי הרשמים בעולם הישיבות, מתברך מראש הישיבה. 

ומתברר שיש מי שמתעסקים לא רק עם אחמד בן שרה. פעילי 'יד לאחים' שחזרו מפעילות שטח נתקלו ביונה שנתקעה בכניסה למשרד, וחילצו אותה.

ושוב איתנו שמוליק כץ המתוק מ'המוסדות' המפורסמים שחזר מקרעסטיר היישר לקרית צאנז בנתניה, שם פגש את הבעל מנגן ר' מאיר אדלר והשניים שוחחו בנעימות ובמאור פנים מיוחד. 

ולפינת המזל טובים השבועית, למרות ספירת העומר יש הרבה שמחות

ברכת מזל טוב לח"כ מיכאל מלכיאלי, יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, לרגל שמחת הולדת בנו בשעה טובה. שמחת הברית נדחתה לעת עתה.

ברכת מזל טוב לדוד בן שמעון, נאמן ביתו הקרוב של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, לרגל שמחת הולדת בתו בשעה טובה ומוצלחת.

ברכת מזל טוב יו"ר דגל התורה בבית שמש וממונה מטה בינוי בעירייה הרב ישראל סילברסטין, לרגל אירוסי בנו. לייבל'ה ראה את כולם משתתפים. שלל נציגי המפלגות בעירייה ובהם: חה"כ משה אבוטבול, משנה לראש העיר ישעיהו ארנרייך, משנה לראש העיר איציק אלמליח ונציגי דגל התורה.

ברכת מזל טוב לחיים אייזנבך מנהל בית הלוויות שמגר בירושלים, לרגל אירוסיו עם הבחורה בתו של הרב מנדל רוטמן מביתר עילית. התאלמן מרעייתו ע"ה לפני שבעה חודשים שנפטרה לאחר מחלה קשה.

ברכת מזל טוב לשלמה רוטשילד, מנכ"ל בית החולים 'מעייני הישועה', להולדת הנכדה.

ברכת מזל טוב לעסקן ואיש המעש לאלמנים ויתומים חיים מאיר פרנקל יו"ר ארגון 'אלומים' לרגל הברית לבנו. כמוהל שימש הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר ובסנדקות כובד האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש, שערך לאחר הברית נערך מעמד 'לחיים'.

ברכת מזל טוב לאליהו כהן יועץ פרלמנטרי לחה"כ יוסי טייב מש"ס, לרגל הולדת בתו בשעה טובה. 

ברכת מזל טוב ליוסי כף מעורכי המגזין 'די וואך' בארה"ב, לרגל הולדת הבת בשעה טובה ומוצלחת.

ברכת לאסתר לדרמן, מנכ"ל ובעלים משרד הפרסום 'אינפרונט', לרגל שמחת הולדת הבן בשעה טובה.

ברכת מזל טוב לברוך דוד קלודני, משב"ק האדמו"ר מסקאליע וראש מערכת קו הנייעס 'קול בחצרות הקודש' ובן ר' שלמה זלמן קלודני, משב"ק האדמו"ר מסקווירא ב"פ, לרגל אירוסיו עם הכלה בת ר' שלום קוגלמן מבורו פארק.

לייבל'ה רכילות חרדית אוריאל בוסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד