י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הנוסעים נמלטו

תיעוד דרמטי: המטוס עלה בלהבות במהלך ההמראה

מקרה דרמטי התרחש בשדה התעופה בדרום מערב סין. מטוס שהיה על מסלול ההמראה התחכך בקרקע והתלקח. 113 הנוסעים נמלטו על נפשם ועשרות נחבלו ונפצעו קלות 

תיעוד דרמטי: המטוס עלה בלהבות במהלך ההמראה
המטוס עולה בלהבות צילום: רשתות חברתיות בסין

מטוס שהיה בדרכו להמריא עלה באש לאחר שהחליק מהמסלול בשדה תעופה בסין אתמול (חמישי) בשעות הבוקר. כל 113 הנוסעים ותשעה אנשי הצוות פונו בשלום. כך מסרה חברת התעופה בהצהרה, אך עשרות נוסעים נפצעו קלות במהלך ההימלטות ופונו לבית החולים.

מינהל התעופה האזרחית של סין, הודיע כי לפחות 36 בני אדם סבלו מחבלות ונקעים במהלך הימלטות ממטוס בוער שהיה רגעים לפני המראה. המטוס של חברת Tibet Airlines, היה בדרכו להמריא. לטענת צוות הטיסה, המטוס חווה תקלה במהלך ההמראה, הם עצרו אותה בעקבות הנהלים והמטוס החליק מהמסלול, המנוע גירד את הקרקע ועלה באש, הנוסעים נמלטו וכוחות הכיבוי הצליחו לכבות את הלהבות.

הטיסה הייתה בדרכה לטיבט מהעיר צ'ונגצ'ינג בדרום מערב סין. בתיעודים מהרשתות החברתיות הסיניות נראה המטוס בוער ועשן שחור מיתמר. סיבת התאונה נמצאת בחקירה ופעולות הטיסה בשדה התעופה חזרו לקדמותן, כך נמסר משדה התעופה. לוח הטיסות מראה שהמטוס הוא מסוג איירבוס A319 שהיה בשירות חברת התעופה במשך תשע שנים וחצי.

התקרית אירעה פחות מחודשיים לאחר שמטוס של 'צ'יינה איסטרן איירליינס' שנשא 132 בני אדם התרסק בהרים של אזור גואנגשי בדרום סין, כל מי שהיה על הסיפון נהרג, הרשויות עדיין חוקרות את סיבת ההתרסקות.

מטוס סין מסלול המראה שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד