ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הפתעה מפחידה

מצאה נחש בארון הנעליים והזעיקה שוטרים

אשה מטקסס גילתה נחש שנכנס לתוך ארוך הנעליים שלה, האישה פתחה את הארון כדי להוציא זוג נעליים, וגילתה נחש כרוך על זוג הנעליים בארון שלה

מצאה נחש בארון הנעליים והזעיקה שוטרים
נחש בארון הנעליים צילום: מחלקת הביטחון של סאות'לייק

אושה ונקטארמן, מסאות'לייק, טקסס ארה"ב, הבחינה ששני הכלבים שלה היו חסרי מנוחה בשבוע שעבר, בנה החליט לבדוק את הארון הסמוך שהכלבים נבחו לעברו, שם הוא גילה את הנחש, כך לפי הדיווח ב'דאלאס מורנינג ניוז'.

מחלקת הביטחון של העיר פרסמה בחשבון הטוויטר שלה כי האישה: "הלכה להביא נעלים מהארון שלה, והדבר הקטן הזה הסתובב בתוכה".

המחלקה פרסמה עוד כי השוטר שהגיע לתפוס את הנחש זיהה את הפולש כנחש ארסי. עם זאת, גולשים ברשתות החברתיות, טענו כי מדובר בנחש לא ארסי. יצויין כי הנחש הוחזר בבטחה לפארק בוב ג'ונס הסמוך.

האישה סיפרה ל'דאלאס מורנינג ניוז' שהיא מצאה בעבר נחשים בחצר ביתה, שנמצא ליד אגם. "אנחנו בעצם חיים במקומם", אמרה. "בכל מקום תמצאו חיות כאלה, אפילו אנשים מסוכנים יותר מהחיות".

השוטרים השתמשו במלקחיים כדי להרים את הנחש. כאמור, לאחר מכן, הם לקחו את הנחש למרכז הטבע ולשמורת בוב ג'ונס, שם יש מערכת אקולוגית שנחשבת לשמורת טבע.

"היינו עדינים עם המלקחיים והיינו מודעים שאם לא נהיה, זה עלול לרסק עצמות ולפגוע בנחש", אמרו במשטרה. "הסענו את הנחש לפארק בוב ג'ונס, מקום מיוער ושמח לכל יצורי החורש, שם הנחש יחיה חיים ארוכים ופוריים הרחק מנעליים". התקרית הזו היא רק אחת מתוך שלל תקריות נחשים ברחבי טקסס. עונת הנחשים רק מתחילה בטקסס. עונת הנחשים מתחילה כאשר מזג האוויר מתחיל להתחמם באביב. מכיוון שנחשים בעלי דם קר, פעילים יותר במזג האוויר החם, נחשים ארסיים עשויים לעשות את דרכם לבתים כדי לחפש מחסה.

נעליים נחש לכידת נחש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד