י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הח"כ חשף

מי מטרפד את השריון של איילת שקד בליכוד

ברקע המגיעים של הליכוד עם חברי הקואליציה למציאת עריקים נוספים שיביאו להפלת הממשלה, ח"כ ביטן חושף היום כי בכירים בליכוד מתנגדים לצירופה של שקד למפלגה וגם אם שקד תבוא תמיד יהיה לה חוסר אמון". הוא התייחס גם לאיום של יו"ר רע"מ לחשוף את ההתכתבות שלו עם הליכוד וטען כי אם יש כאלה, שיציג אותם ולא יאיים

מי מטרפד את השריון של איילת שקד בליכוד
נתניהו ובכירי הליכוד במזנון הכנסת צילום: מתוך הטוויטר של אבי גרינצייג

חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד התראיין הבוקר ל-103FM והתייחס לנושאים הפוליטיים העומדים על סדר היום, הוא סיפר על הרצון של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לשריין את איילת שקד ברשימת הליכוד לכנסת וחשף מי המתנגדים למהלך, כן התייחס לאמירה של יו"ר רע"מ מנסור עבאס כי הוא מחזיק בשיחות שהתקיימו בינו לבין נתניהו. 

ביטן התייחס תחילה לאיומיו של ח"כ עבאס לחשוף את השיחות עם הליכוד ואמר לניסים משעל ב-103FM: "אף פעם לא נצרף את מנסור עבאס לקואליציה שלנו, אין סיכוי כזה. גם אם נצטרך אותו ל־61. אז מה אם הוא אומר שנתניהו היה מוכן לתת לו כל דבר? כל דבר שהוא אומר זה נכון? אם יש לו משהו כמו הקלטות אז שיציג אותם, ואז נראה מה היה שם. שלא יאיים כל היום".

חבר הכנסת ביטן ביקש להניח זרקור על התנהלותו של עבאס, וטען: "הוא כל היום סוחט דרישות והוא אף פעם לא שבע הבן אדם הזה. עכשיו הוא גם סוחט דרישות מדיניות על הר הבית".

"בגלל אנשים כמו מירי רגב - שקד לא בליכוד"

על המגעים עם איילת שקד, "לא רוצים אותה בליכוד אז יש שתי בעיות, היא חייבת לדאוג לעצמה ובאים ומתלוננים שהיא עם בנט. אין לה עתיד בליכוד", אמר. "נתניהו כן רוצה אותה בליכוד, הוא מבין שאין לו ברירה ברמת הפוליטית, הוא אמר לי את זה באופן אישי, אבל יש כאלו שמונעים את זה", מירי רגב לא רוצה את שקד בגלל תחרות".

נתניהו השבוע. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90.

לדבריו, בין יתר המתנגדים לחבירה של שקד, חברת הכנסת מירי רגב. "היא לא רוצה מתחרה בליכוד", הוא ציין, "גם אם שקד תבוא לליכוד תמיד יהיה לה חוסר אמון, בסוף לא יקיימו את ההסכם איתה. ומאז אין לנו 61, זו התוצאה". 

"לקואליציה יש תאריך תפוגה, היא תקרוס בקרוב"

נושא נוסף בו נגע חבר הכנסת הוא עניין הפלת הקואליציה. לדבריו, הקואליציה לא תקרוס ביום, אבל זה לא אומר שאין לה תאריך תפוגה. ראיתם מה קרה, הם שלמו לרשימה המשותפת, זו קואליציה שאין לה בעיה לשלם על מנת לשרוד. או שהם נסחטים על ידי עבאס או שהם נסחטים על ידי הרשימה המשותפת. יש דברים שהם אמרו שלא יעשו אף פעם כמו ללכת עם בל"ד ועם חד"ש, והנה הם עושים את זה כדי לשרוד הצבעה כזו או אחרת".

עוד הוסיף ביטן ואמר: "הם יחזיקו מעמד עוד שבוע ועוד שבוע, אבל בסוף זה יפול ויתמוטט. לדעתי זה ייקח כחודש וחצי עד לקביעת מועד לבחירות. הבחירות יתרחשו או בספטמבר או בנובמבר - תלוי במועד הקריסה של הממשלה הזו. אלא אם כן הם יכניסו את בל"ד לקואליציה, ואז הם יצליחו להחזיק מעמד יותר זמן, אבל העם לא מקבל את השיטה הזו ואנחנו נעלה במנדטים".

דוד ביטן מירי רגב איילת שקד מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד