י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
העסקה תבוטל?

ההודעה של מאסק שהובילה לצניחת טוויטר

האיש העשיר בעולם הודיע באופן מפתיע על הקפאת רכישת הרשת החברתית, בגלל שהוא ממתין לנתונים לגבי כמות החשבונות המזויפים ברשת החברתית. מי מהצדדים שיבטל את העסקה, יחויב בשני מיליארד דולרים | בעקבות ההודעה, מניית טוויטר צנחה ב19% במסחר המוקדם

ההודעה של מאסק שהובילה לצניחת טוויטר
אילוסטרציה צילום: unsplash

אילון מאסק, האיש העשיר בעולם שהודיע על כוונתו לרכוש את טוויטר, הקפיא את הרכישה שמסעירה את העולם הדיגיטלי. הסיבה היא המתנה לתנאי שביקש מטוויטר.

מאסק מחכה לנתונים לגבי כמות החשבונות המזויפים ברשת החברתית, ולא ירכוש את החברה עד שהנתונים יועברו אליו. "העסקה מופסקת באופן זמני בהמתנה לפרטים התומכים בחישוב שחשבונות ספאם/חשבונות מזויפים אכן מייצגים פחות מ-5% מהמשתמשים בטוויטר", עדכן מאסק את 92.7 מיליון עוקביו.

מאסק צייץ בעבר כי בין הדברים שנמצאים גבוה בסדר העדיפויות שלו - הוא הסרת "spam bots", בוטים דואר זבל לדבריו, מהפלטפורמה. מאסק מעוניין שטוויטר תאשר את הנתון לפני שימשיך בעסקה.

בעקבות ההודעה המפתיעה של מאסק, המניה של טוויטר צונחת בכ-19% במסחר המוקדם בוול סטריט. שווי השוק של החברה נע כעת סביב 34.4 מיליארד דולר, כשמחיר המניה אמש ננעל על 45 דולר. כעת, כאמור, הוא צונח בקרוב ל-20% ל-36.6 דולר.

אם העסקה תתפוצץ, טוויטר או מאסק מחליטים לבטל את העסקה, הם יהיו חייבים לשלם לצד השני דמי סיום של מיליארד דולר. כך לפי מה שסוכם בתנאי העסקה.

טוויטר אילון מאסק מניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד