י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הבחורים הפקידו את המכשירים

בישיבה הגדולה ביתר נתנו לבחורים מכשירים מורשים

בישיבה הגדולה ביתר עילית שבראשות הגר"ח מן ההר הוחלט כצעד התמגנות מפני הטכנולוגיה שבחורים לא יורשו להחזיק שום מכשיר מכל סוג שהוא ובמקומם יקבלו מכשירים שהישיבה נותנת להם. כל הפרטים

בישיבה הגדולה ביתר נתנו לבחורים מכשירים מורשים
היכל הישיבה הגדולה ביתר עילית צילום: באדיבות המצלם

בישיבה הגדולה ביתר עילית בראשות הגאון ר' חיים מן ההר הוחלט בעידודם של גדולי ישראל לתת לבחורים אפשרות להשתמש רק במכשירי סלולר שהישיבה רכשה לבחורים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הדבר בא בעקבות הפרצות החמורות בפלאפונים שנראים כאילו הם כשרים, ובעקבות הרפורמה של שר התקשורת יועז הנדל שתיכנס לתוקף בסוף הקיץ, כעת הוחלט כי מעתה ואילך לא יורשו בחורי הישיבה להחזיק שום פלאפון מכל סוג שהוא למעט פלאפון מיוחד שהישיבה מביאה.

יש לציין שבעקבות יוקר המחיה שעלה מאוד בזמן האחרון החליטה הישיבה כי לא יגבה תשלום עבור הפלאפונים, וכל המעוניין יוכל להפקיד את מכשירו ולקבל את הפלאפון שהישיבה נותנת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כלל הבחורים קיבלו ברצון את הבשורה כשברור לכולם שזה דבר הנדרש למען תישאר הישיבה מקום שמור מפגעי הזמן. יש לציין שמגמה זו של פלאפונים של הישיבה בלבד תופסת תאוצה בעולם הישיבות ויותר ויותר ישיבות כבר עושים את המהלך של חלוקת מכשירים לבחורים. 

מן ההר ביתר עילית פלאפונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד