י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בזכות רבי ישעיה בן רבי משה

מזל טוב: איש החסד חבק בן בכור אחרי 17 שנה

שמחה פורצת גבולות בקהילה בנוף כנרת בטבריה: הרה"ח ר' שלום יעקב גליק מנהל הכנסת אורחים לע"נ ר' ישעיה ב"ר משה מקרעסטיר חגג בשבת את שמחת הולדת בנו אחרי 17 שנות ציפייה. השלום זכר נמשך עד השעה 3:00 לפנות בוקר

מזל טוב: איש החסד חבק בן בכור אחרי 17 שנה
חסידי תולדות אהרן בטבריה צילום: שוקי לרר

שמחה גדולה השבת בקרית נוף כנרת פוריה בטבריה: הרב שלום יעקב גליק מאנשי החסד הגדולים בשכונה חגג השבת את שמחת השלום זכר לאחר הולדת בנו הבכור אחרי 17 שנות ציפייה. 

בשמחה שהתקיימה באולם חב"ד מעל בית הכנסת של חסידות תולדות אהרן הגיעו המוני תושבי השכונה לחגוג עם הרב גליק הידוע כאחד מאנשי החסיד הגדולים בשכונה שהולך בדרכו של הצדיק רבי ישעיה בן רבי משה מקרעסטיר ואף מפעיל הכנסת אורחים לזכרו. 

אבי הבן הנרגש, בכל הליכותיו ממשיך לדבוק במעשי החסד והכנסת אורחים של הרב'ה ר' ישעיה בן ר' משה וכך גם ביום היארצייט ערך סעודה גדולה לזכרו. 

מדובר כאמור בשמחה גדולה שכן הרופאים לא נתנו שום סיכוי שהרב גליק יזכה לזרע של קיימא ואכן בשבוע האחרון נולד הבן הבכור בשעה טובה. 

בשבת הגיעו כאמור המונים מתושבי השכונה לאחל מזל טוב בשלום זכר שחגג, כך גם הגאון ברוך מרדכי מינצברג רבה של המתמידים ששהה בשבת בשכונה בקרב קהל חסידיו לרגל חנוכת בית המדרש של קהל עדת ירושלים, הגיע אף הוא בשעות המאוחרות של ליל שבת להשתתף בשמחת השלום זכר.

סמוך לשעה 2:00 בלילה יצאו בריקוד הרב מינצברג ובעל השמחה ועוד עשרות משתתפים. השלום זכר הסתיים בשעה 3:00 לפנות בוקר.

שכונת נוף כנרת טבריה תולדות אהרן שלום זכר הרב ברוך מרדכי מינצברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד