י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אנשים קפצו מהחלונות

הודו: עשרות הרוגים בשריפה בבניין בן 4 קומות

עשרות הרוגים בשריפה שפרצה בבניין משרדים בדלהי - הודו, על פי החשד, קצר חשמלי גרם לשריפה. שני אחים בעלי עסק בבניין נעצרו. "כשהבניין עלה באש, לא הייתה דלת להימלט", אמרה אמא לאחת ההרוגות. "איך הבת שלי יכלה להציל את עצמה?"

הודו: עשרות הרוגים בשריפה בבניין בן 4 קומות
אילוסטרציה צילום: pixabay

לפחות 30 בני אדם נהרגו ביום שבת לאחר שריפה שפרצה בבניין משרדים בן ארבע קומות בדלהי - הודו. יותר מ-100 אנשים היו בפנים כשהשריפה התחילה, ועדי ראיה אמרו שחלקם קפצו מהחלונות כדי להימלט. על פי הדיווח ב-BBC, נשים היוו את רוב עובדי המשרד. בני משפחה רבים חיכו מחוץ לבית חולים מקומי כדי לקבל מידע על מצב יקיריהם, רבים מהם נמצאו מתים בזירה. על פי החשד, קצר חשמלי גרם לשריפה.

התקשורת המקומית דיווחה, כי שני אחים שהיו בבעלותם חברה לייצור מצלמות אבטחה (טלוויזיה במעגל סגור) ששכנה בבניין נעצרו בקשר לאירוע, רבים מעובדי המשרד השתתפו בכנס בקומה השנייה כשהשריפה פרצה. לפי הדיווחים שם נמצאו רוב הגופות. "כשהבניין עלה באש, לא הייתה דלת להימלט", אמרה אמא לאחת ההרוגות. "איך הבת שלי יכלה להציל את עצמה?".

שני מהנדסים שהיו במשרד אמרו שהיציאה היחידה של הבניין נחסמה באשפה והם נאלצו לקפוץ מהקומה הראשונה כדי להימלט מהשריפה המשתוללת. לדבריהם, היציאה התמלאה מיד בעשן ובלהבות, האפשרות היחידה שלהם הייתה לשבור את הזכוכית של חלונות הקומה הראשונה ולקפוץ לקרקע.

ראש הממשלה, נרנדרה מודי, הביע את תנחומיו והבטיח פיצויים לקרובי המשפחה על כל מוות. פקיד מקומי אמר כי קצר חשמלי גרם לשריפה וכי לבניין אין אישור בטיחות אש מתאים.

שריפה בבניין הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד