כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

קידום אתר בתחום האדריכלות: איך עושים את זה?

כך תוכלו להביא את האתר שלכם בתחום האדריכלות למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש

קידום אתר בתחום האדריכלות: איך עושים את זה?
קידום seo צילום: freepik

יש לכם עסק בתחום האדריכלות? על מנת שתוכלו לקדם את העסק יהיה עליכם להקים אתר שבו תוכלו לקדם את עצמכם למקום הרצוי. באופן טבעי השאיפות שלכם יהיו שונות מהשאיפות של אחרים, אך עדיין תרצו להגשים אותם. כל עסק חייב שיהיה לו אתר אינטרנט על מנת שהוא יצליח להפוך את החלומות למציאות. בניית האתר היא שלב פשוט יחסית, בו תוכלו לבנות את השלד של האתר. אך השלב המורכב באמת יהיה לקדם את האתר במנועי החיפוש על מנת שיהיה קל להגיע אליו. אתר שלא יהיה מקודם במנועי החיפוש יהיה אתר שאף אחד לא יצליח למצוא אותו. קידום אתרים מקצועי זה לא דבר של מה בכך, אך כן תוכלו להבין כיצד עושים אותו כמו שצריך. כך תוכלו להביא את האתר שלכם בתחום האדריכלות למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

האם ניתן לבצע קידום לגמרי לבד?

על הנייר ניתן להגיד כי ישנה אפשרות לבצע קידום אתר באופן עצמאי. יש לא מעט אנשים שהתחום הזה מעניין אותם, ולכן הם הולכים ללמוד אותו. אך אם אין לכם ניסיון בתחום, קידום אתרים מקצועי יכול להיות בלתי אפשרי עבורכם. הרי כמו כל תחום אחר, גם התחום הזה מצריך לא מעט ידע וניסיון. בטח כאשר מדובר על אתר בתחום האדריכלות, לרוב מדובר על אתר שהוא קצת שונה מאתרים אחרים. כל פעולה שתעשו חייבת להיות פעולה שנכונה לאופי של האתר ולמבנה הספציפי שלו. מהסיבה אנו מוטב לכם שלא תנסו לקדם את האתר בעצמכם, רק כך תוכלו להשיג את המטרות שלכם. קידום אתרים לגמרי לבד עלול להביא אתכם למצב שבו תהיו מוכרחים לוותר על חלק מהשאיפות שלכם.

מה שונה בקידום אתר בתחום האדריכלות?

אתר בתחום האדריכלות שונה במבנה וגם במהות שלו מאתרים בתחומים אחרים. ניתן להגיד כי כל אתר הוא עולם שלם בפני עצמו, וכל אתר מצריך התייחסות מעט שונה. גם אתרים בתחום האדריכלות יכולים להיות שונים אלה מאלה בכל מיני אלמנטים שונים. קידום אתרים מקצועי יתבצע רק כאשר מבינים בדיוק את הסוג והמבנה של האתר. אתרי אדריכלות הם אתרים שיש בהם הרבה מאוד תמונות וקצת פחות מלל. זוהי הסיבה שבגללה חובה לבחור את האסטרטגיה הנכונה שתביא אתכם אל המקום הרצוי. אם לא תבחרו את האסטרטגיה הנכונה, תמצאו את עצמכם במצב שבו ההצלחה תהיה בסימן שאלה. לא תוכלו לקדם את האתר אל תוצאות החיפוש האשונות במנועי החיפוש כפי שאתם רוצים.

הציגו את הניסיון ואת הידע שלכם

עוד לפני שנדבר על טכניקות של קידום אתרים מקצועי, יהיה עליכם להציג את הניסיון והידע שלכם. הרי זה מה שאמור לתת לכם יתרון בהשוואה לכל האדריכלים האחרים שפועלים יחד אתכם. ככל שתציגו את הניסיון בצורה טובה יותר, כך יותר אנשים ירצו להיכנס לאתר להתרשם מכם. תוכלו להציג את הניסיון ואת הרזומה שלכם בעזרת תמונות של פרויקטים שונים ועל סמך המלצות של לקוחות מרוצים. תשקיעו מחשבה יתרה בכל מה שנוגע לנושא הזה, כך תוכלו להביא את האתר שלכם אל המקום הרצוי. אם האתר לא יציג את הניסיון והידע שלכם באופן ברור, הוא לא יצליח להגיע אל הנקודה שדמיינתם לעצמכם.

תמונות טובות עושות את העבודה

כדי שתוכלו לקדם את האתר שלכם תהיו מחויבים לעשות שימוש בתמונות איכותיות. התמונות חייבות לדבר בעד עצמן, ולהיות כאלה שלא משאירות מקום לספק. תמונות טובות יהיו לרוב תמונות שיצולמו על ידי צלם מקצועי שיודע את העבודה. ברגע שהתמונות באתר שלכם יהיו טובות, הן יעשו את העבודה בצורה האידיאלית. הרי אין דבר שימחיש את איכות הפרויקט מאשר כמה תמונות איכותיות שצולמו לפני ואחרי. אך חשוב לזכור כי קידום אתרים מקצועי מחייב אתכם להקפיד על תמונות במשקל סביר, כאלה שלא יאטו את האתר. לצערנו לא מעט אדריכלים מעמיסים על האתר עם תמונות כבדות מאוד, כאלה שגורמות לו להיות איטי וכבד במיוחד.

קישורים איכותיים מאתרים חזקים

עוד דרך שתאפשר לכם לקדם את האתר היא לדאוג לבנות קישורים איכותיים מאתרים חזקים. אתרים חזקים הם אתרים עם סמכות גבוהה, כך שגוגל רואה אותם באור חיובי. אם מדובר על אדריכל שמספק שירות באזור מסוים, יהיה ניתן להוציא קישורים מכל מיני מקומונים שונים. ניתן יהיה גם למצוא לא מעט אתרי ריהוט או אתרים אחרים שקשורים לעולמו של האדריכל. קידום אתרים מקצועי בנוי על קישורים מאתרים שקשורים במידה מסוימת לאתר שלכם. לכן תמיד תחפשו אתר עם סמכות גבוהה שיהיה קשור למה שאתם עושים. את הקישורים תוכלו לרכוש או אפילו להשיג על ידי שיתוף פעולה עם אתרים אחרים. כיום היצע האפשרויות שעומד לרשותכם יהיה היצע אפשרויות גדול ועשיר במיוחד.

למרות הכל דואגים להכניס תוכן

כבר אמרנו כי אתרים של אדריכלים בעייתיים מאוד בכל מה שקשור לתוכן. הרי יהיה לכם קשה להסביר במילים על הפרויקטים השונים, תמונות עושות את העבודה טוב יותר. אך עדיין אינכם יכולים לוותר על תוכן, הרי התוכן הוא מהפרמטרים החשובים ביותר לצורך קידום אתרים מקצועי. על מנת שתוכלו להכניס תוכן איכותי, תוכלו להקים בלוג באתר בו אתם משתפים מהידע שלכם. כך תוכלו לתת לגולשים שנכנסים לאתר עוד מידע שעשוי להיות רלוונטי עבורם. אך מצד שני אתם מכניסים תוכן שיקדם את האתר וידרג אותו גבוה בתוצאות החיפוש. ניתן למצוא לא מעט אפשרויות ולא מעט אופציות בכל מה שקשור להכנסת תוכן לאתר. ביחד עם מקדם אתרים מנוסה תוכלו לבחור את הקונספט שיהיה המושלם לכם.

אדריכלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד