י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דיין האמת

חודש לפני חתונת בתו: משגיח הכשרות נפטר

הרב ר' אריאל עמרם שווארץ זצ"ל, משגיח כשרות רבות בשנים בבד"ץ 'שארית ישראל', הלך לעולמו, לאחר שחלה בשנה האחרונה והוא בן 57 בפטירתו. למגינת לב נפטר שבוע לפני חתונת בתו 

חודש לפני חתונת בתו: משגיח הכשרות נפטר
אילוסטרציה צילום: pexels

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק, הלך היום (ראשון) לעולמו, הרב ר' אריאל עמרם שווארץ זצ"ל, משגיח כשרות רבות בשנים בבד"ץ 'שארית ישראל', והוא בן 57 בפטירתו. 

המנוח ז"ל ילדי צרפת, בנו של הרב דב שווארץ ז"ל ולאמו שתחי', היה אדם מיוחד שכל חייו היו חטיבה אחת של דקדוק במצוות, שמירת הדיבור מלדבר לשון הרע. 

לפרנסתו עבד כמשגיח כשרות בבד"ץ 'שארית ישראל' וזיכה את הרבים בכשרות המאכלים והבשר, היה משגיח בשחיטה של הרב שוורץ. שימש כגבאי בית הכנסת 'ברית ישראל' הסמוך לביתו ברחוב רמח"ל. כמו כן היה שכן טוב לחצר הקודש ביאלא ב"ב שבית המדרש שוכן מול ביתו.  

למרות עבודתו, לא עזב את הספר והגמרא רגע אחד, בכל רגע פנוי היה יושב ולומד, גם בנסיעות לעבודה ניצל כל רגע ללימוד, היה כותב הערות בצידי המשנה ברורה, ומעולם לא פגע באיש.

הוא הזדכך בייסורים וקבלם באהבה ובדומיה לאחר שחלה בשנה האחרונה. לפני חצי שנה נכנס לקבל את ברכתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל. 

הוא הותיר אחריו שישה ילדים, מהם שניים שטרם זכה להשיא כשהוא נפטר ל"ע חודש לפני חתונת בתו.

הלוויתו התקיימה הערב מביתו ברחוב רמח"ל 3 בבני ברק, לבית החיים סגולה בפתח תקווה, שם נטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הלוויה שארית ישראל משגיח כשרות כלה יתומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד