י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כמו חמצן למשפחות"

ברע"מ חושפים את ההישגים שקיבלו מבנט - באופוזיציה תוקפים

מפלגת רע"מ הודיעה הערב כי לאחר מו"מ, אישרו שרי הממשלה תיקונים בכל הנוגע להליכים משפטיים של הרחבת בתים קיימים ובניית בתים חדשים בכפרים בלתי מוכרים בנגב | בליכוד תקפו: "כדי לשמור על כסאו בנט ממשיך במכירת החיסול של המדינה למועצת השורא"

ברע"מ חושפים את ההישגים שקיבלו מבנט - באופוזיציה תוקפים
חברי מפלגת רע"מ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מפלגת רע"מ חשפה הערב (ראשון) בהודעה שפרסמה בשפה הערבית כי במסגרת משא ומתן עם הממשלה השיגה מתווה לבנייה בכפרים הבלתי מוכרים בנגב: תוספת או בנייה של מבנים חדשים עד טווח של 70 מטר ממבנים קיימים ללא צו הריסה או קנס. ברע"מ בירכו וכינו את ההחלטה כ"החלטה ממשלתית חשובה בעניין הכפרים הבלתי מוכרים בנגב".

"המתווה הזה מגיע כחלק מההסכמים החדשים שלנו לאחר משא ומתן עם גורמים בממשלה ולפי המתווה הזה השגנו תיקונים על מדיניות האכיפה בעניין הבנייה בכפרים הבלתי מוכרים בנגב", אמרו ברע"מ. "רע"ם מבהירה שההחלטה הזאת היא כמו חמצן למשפחות הערביות בכפרים האלה בנגב".

בליכוד תקפו בחריפות את ההסכמות עם רע"מ: "כדי לשמור על כסאו בנט ממשיך במכירת החיסול של המדינה למועצת השורא. משמעות ההחלטה לאפשר ולהכשיר בנייה בלתי חוקית בלתי מוגבלת היא מסירה סופית של הנגב".

גם מפלגת הציונות הדתית תקפה הערב לאחר הודעת רע"מ: בנט, שקד, אורבך וכהנא חבורת האופרטיוניסטים המופקרת של ימינה פתחו במכירת חיסול של מדינת ישראל לתנועה האיסלאמית למען שרידותם הפוליטית. לעולם לא נסלח !

כזכור, ביום רביעי שעבר יומיים אחרי פתיחת כנס הקיץ בכנסת, יו"ר רע"מ מנסור עבאס הודיע על חזרה לשותפות הקואליציונית לאחר שדרישותיו נענו בחיוב. עבאס כינס מסיבת עיתונאים בשעות הצהרים בכנסת והודיע: "הגענו למסקנה בסיעת רעמ ומועצת א שורה לתת הזדמנות לחזור ולקיים את חובתינו בהתאם להסכמים הקואליציוניים, אנחנו מצפים, דורשים ומתנים את קיום השותפות וגם את ההבנות שהגענו אליהם". תוך שהוא דורש מהממשלה לעמוד בהתחייבויות.

"אני רוצה להזכיר שוב, רע״מ נכנסה לקואליציה", אמר יו"ר רע"מ בדבריו, "כדי לקדם את האינטרס של המגזר הערבי, לתת פתרון למצוקות במגזר", עוד אמר עבאס, "אנחנו מובילים שותפות פוליטית שתתן מענה לאזרחי ישראל. החברה הערבית סובלת עשרות שנים ממצוקות רבות. רע״מ החליטה לקחת יוזמה לשאת באחריות ולקם תהליך של שותפות. יצבנו את המערכת הפוליטית בישראל לאחר כמה מערכות בחירות".

 

מפלגת רע"מ הקמת יישובים בנגב ממשלת בנט לפיד מנסור עבאס בנייה בלתי חוקית בדואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד