י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בליל שבת

גנבו אמבולנס ופרצו לישיבה בקריה החרדית

בליל שבת האחרונה ניסתה כנופיה של ארבעה גנבים לגנוב אמבולנס של 'הצלה' וציוד נוסף בעיירה החסידית השקטה טאהש בקנדה. הגנבים ניסו לכבות את הסירנות והאורות של האמבולנס שהופעלו, אך לא הצליח ונמלטו ברגל

גנבו אמבולנס ופרצו לישיבה בקריה החרדית
גניבת האמבולנס צילום: מתוך מצלמת אבטחה

כנופיית גנבים ניסתה לגנוב אמבולנס מארגון 'הצלה' החרדי בעיירה החסידית טאהש בקנדה, הכנופיה גורשה תחילה על ידי עובד לא יהודי של "הצלה", אך כשהוא יצא לקריאת חירום דחופה, הם נכנסו שוב לאזור שבו חנו אמבולנסים של 'הצלה' וגם אוטובוסים של תלמודי תורה ובית ספר. הם השחיתו את אחד מרכבי ההסעות, נכנסו לבניין הישיבה הסמוכה כדי לגנוב ציוד, וחזרו לנסוע באמבולנס. כך דווח באתר Hamodia.

באדיבות אתר Hamodia.com.

על פי הדיווח, באותה השעה סעדו תלמידי ישיבה את סעודת ליל שבת בישיבה הגדולה, בבניין הסמוך לזה שהפורצים נכנסו, איש לא נפצע, והפורצים לא יצרו מגע עם הבחורים. לאחר מכן נסעה הקבוצה באמבולנס גנוב, לכיוון אזור המגורים של העיירה החסידית. תוך כדי ניסיון לכבות את אורות הקבינה כדי למנוע זיהוי, הם הדליקו בטעות את האורות החיצוניים והסירנות של הרכב. כשיצאו מהעיירה ולא הצליחו לכבות את הסירנות והאורות שהתריעו למעשה שהרכב נגנב, העבריינים נטשו את האמבולנס ונמלטו ברגל.

לא ברור מה חיפשו הגנבים מלבד האמבולנס, או אם הם יצאו עם חפצים גנובים; בחצר ובבנייני הישיבה מתבצע חיפוש קפדני. מתנדבים מארגון השומרים וארגון הצלה סורקים את המקום, בידי רשויות האכיפה תיעוד ממצלמת אבטחה שבו הם נראים נמלטים דוהרים עם האמבולנס.

אמבולנס גניבה קרית טאהש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד