ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חדרו את 'מנגנוני האבטחה'

הסוכנים הסמויים הושתלו וחשפו את הסחר בסמים

בתום פעילות סמויה תוך הפעלת 2 סוכנים סמויים, פשטו אמש כוחות המשטרה על בתיהם של 11 חשודים שהופללו בסחר בסמים באזור מרחב לכיש - מעל 2 ק"ג סמים מסוכנים, 4 רכבים ומעל 50 אלף ש"ח נתפסו לחילוט

הסוכנים הסמויים הושתלו וחשפו את הסחר בסמים
אילוסטרציה צילום: unsplash

מרחב לכיש של משטרת ישראל ממשיך את המאבק נגד השימוש והסחר בסמים המסוכנים שנמכרים לכל דורש, וחושף פעם נוספת בתוך שבוע, 2 סוכנים סמויים (שוטרים), שפעלו בקרב סוחרי הסמים והפלילו אותם בעסקאות.

הפעילות הסמויה החלה בראשית השנה ע"י תחנת קרית גת שבמרחב לכיש, במהלכה 2 שוטרים שפעלו כסוכנים סמויים, הצליחו לחדור את 'מנגנוני האבטחה והאימות' של סוחרי הסמים באזור הדרום והמרכז, ולרכוש מהם סמים מסוכנים במקומות ובזמנים שונים, תוך תיעוד העסקאות ואיסוף ראיות נגדם.

אתמול עם סיום הפעלת הסוכנים, פשטו כוחות המשטרה של מרחב לכיש בהם שוטרי תחנת קרית גת ויס"מ לכיש, על בתיהם של 11 חשודים שהופללו ע"י הסוכנים, תושבי אזור לכיש, דרום ומרכז, בגילאי 20-30.

במסגרת הפשיטה, תפסו השוטרים מעל 2 ק"ג סמים מסוכנים במצטבר, 4 רכבים, מעל 50 אלף ש"ח ומכשירים ניידים. כלל החשודים נעצרו כאמור לחקירה בחשד לסחר בסמים, ומעצרם של 9 מהם כבר הוארך אמש בבימ"ש השלום ב 3-4 ימים.

סחר בסמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד