י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בשכר גבוה

למרות שההגבלות הוסרו, השר ממשיך להעסיק את מקורבו

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב מעסיק את חברו מהשירות הצבאי, תא"ל במיל' עמוס בן אברהם, בתפקיד פרויקטור אכיפת הקורונה, למרות שכל המגבלות הוסרו והמשטרה לא אוכפת יותר את התקנות. דובר השר: "המינהלת תפעל עד יולי. המשך פעילותה ייבחן על פי הצורך"

למרות שההגבלות הוסרו, השר ממשיך להעסיק את מקורבו
שוטר בשדה התעופה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כל הגבלות הקורונה הוסרו לאחרונה ובהן עטיית מסכות בחללים סגורים ובדיקות בנתב"ג לשבים מחו"ל. נראה כי כבר בתחילת הגל החמישי לא היה צורך ממשי בפרויקטור קורונה מטעם המשרד לביטחון הפנים. אך השר לביטחון הפנים, עמר בר לב מינה את חברו עמוס בן אברהם לטפל באכיפת התקנות. אלא שכעת כשבוטלו ההגבלות, והפרויקטור מטעם משרד הבריאות עזב, בן אברהם ממשיך לכהן בשכר מלא. כך מדווח לירן לוי באתר Ynet.

עוד דווח, כי פרויקטור הקורונה של משרד הבריאות, פרופ' סלמן זרקא, חזר כבר לתפקידו כמנהל בית החולים זיו בצפת. אך השר לביטחון הפנים, מעסיק פרויקטור במשרה מלאה, בשכר חודשי של עשרות אלפי שקלים, למרות שבפועל אין מגבלות קורונה.

גורמים בכירים במשרד לביטחון הפנים מתחו ביקורת על בר-לב ואמרו ל-Ynet. "המינוי הזה נולד בחטא, תחילה השר כלל לא ערך מכרז כנדרש והזדרז להוציא הודעה לתקשורת על מינויו של בן אברהם. גם בתקופה שהייתה אכיפה בן אברהם לא הציג טכנולוגיות חדשות ולא שינה שום דבר באכיפה המשטרתית הקיימת. יש תחושה שהתפקיד הזה נועד בשביל לסדר ג'וב לחבר".

דובר השר לביטחון הפנים מסר בתגובה לאתר Ynet: "על פי מדיניות 'בין הגלים' שגובשה בדיוני צוות הקורונה הבין משרדי ואושרה על ידי ראש הממשלה, סוכם כי מינהלת אכיפת הקורונה במשרד לביטחון הפנים וכן במשטרה תמשיך לפעול עד חודש יולי הקרוב. ההמשך ייבחן על פי הצורך ולפי מצב המגפה".

קורונה עמר בר לב מינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד