י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הודעת הוואטסאפ המאיימת

גנץ מזהיר: "המדינה היהודית בדרך לגדרה-חדרה"

שר הביטחון בני גנץ הזהיר מתרחיש אימים: "עתידה של המדינה מדאיג, אם לא נשקיע בגליל ובנגב, נקבל את הסכם החלוקה". השר הקריא הודעה שנשלחה בקבוצות וואטסאפ: "כל עסק חדש בנגב משלם לנו מס פרוטקשן, כל שכונה שתקום לא תקום בלי תשלום דמי פרוטקשן"

גנץ מזהיר: "המדינה היהודית בדרך לגדרה-חדרה"
בדואים בנגב. אילוסטרציה צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

בחלק הסגור של ישיבת סיעת כחול לבן בשבוע שעבר הקריא שר הביטחון בני גנץ הודעה שנשלחה בקבוצות וואטסאפ ובה איומים של גורמים ערביים להשתלט על מדינת ישראל. לגנץ לא היו בשורות טובות, הוא אמר כי כותבי ההודעה צדקו, ועתידה של המדינה היהודית עלול להסתיים "בין גדרה לחדרה", להגדרתו.

גנץ הקריא את ההודעה, שבה נכתב: "תמשיכו לקלל, אין לכם סיכוי נגד אללה. לאט לאט אנחנו נוגסים לכם במדינה. יש לנו שטח בנגב בגודל גוש דן שמלא בפחונים עם ילדים בדואים קטנים. מה תעשו? זה שטח פלשתיני בפועל, וברגע שיבוא טרקטור אחד - אנחנו נשתמש בארגוני השמאל כמו 'שלום עכשיו' ו'בצלם', שיפנו לשליט האמיתי במדינה (בג"ץ) כדי להוציא צו עצירה. נשלח ילדים וצעירים לזרוק אבנים ולהתבצר במקום עד שתברחו כמו עכברים מהשטח".

גנץ המשיך לספר לנוכחים מה כתוב בהודעה: "הגליל בעזרת אללה גם שלנו בקרוב. אנחנו קונים מהמינהל דונם ב-50,000 שקל בעוד היהוד משלם 1,150,000 שקל. כבר היום אנחנו 85% מאוכלוסיית הגליל ומשתלטים בקצב מהיר, בונים בתים בכל פינה בלי היתרים. למה מי יתעסק איתנו? היהוד שגרים בגליל - כולם בורחים למרכז הארץ למה סובלים מהצקות, מאלימות בכבישים, מפרוטקשן, מיריות, מגניבות ומשוד".

עוד מההודעה המפחידה: "השלטון אומר לכם הגליל והנגב זה יהודי, אני אומר לכם בפועל זה שטח פלשתיני. כל עסק חדש בנגב משלם לנו מס פרוטקשן, כל שכונה שתקום לא תקום בלי תשלום דמי פרוטקשן".

בני גנץ נגב גליל בדואים מדינה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד