כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הממשלה עובדת מצוין"

לפיד: "כולם יבינו שהאופוזיציה מפיצה שקרים"

"מתישהו כולם יבינו שהאופוזיציה מפיצה שקרים. סתם מנסה להכניס את המדינה לכאוס", אומר לפיד בפתח ישיבת סיעת יש עתיד. לדבריו: "אני לא טוען לרגע שאין לממשלה בעיות, אבל היא עובדת"

לפיד: "כולם יבינו שהאופוזיציה מפיצה שקרים"
יאיר לפיד צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בפתח ישיבת סיעת 'יש עתיד' היו"ר יאיר לפיד טען כי הממשלה, למרות הבעיות, "עובדת מצוין". הוא האשים בדבריו את האופוזיציה בהפצת שקרים בנוגע ליציבותה של הקואליציה.

"יום שני שעבר העיתונאים באו לכנסת ליום שידורים מיוחד כי האופוזיציה הבטיחה להם שהממשלה תיפול", פתח לפיד. "זה נגמר בזה שהקואליציה ניצחה הצבעה אחרי הצבעה. התברר שסתם מכרו להם אגדות".

"ביום רביעי שעבר, העיתונאים שוב באו לכנסת ליום שידורים מיוחד, כי האופוזיציה הבטיחה להם שיעלה חוק פיזור הכנסת ויש להם עריקים, ויש להם רוב, והולכת להיות דרמה גדולה. זה נגמר בזה שהחוק לפיזור הכנסת אפילו לא עלה להצבעה. אין עריקים, אין רוב, אין דרמה. מתישהו כולם יבינו שהאופוזיציה מפיצה שקרים. סתם מנסה להכניס את המדינה לכאוס", כך לפיד בישיבת הסיעה.

לדברי יו"ר יש עתיד: "אני לא טוען לרגע שאין לממשלה בעיות, אבל היא עובדת, ועובדת מצוין. והיא תמשיך לעבוד ולעשות דברים טובים למען מדינת ישראל כל עוד המפלגות המרכיבות את הקואליציה ינהגו באחריות".

"זה תלוי רק בנו", אומר לפיד. "זה לא תלוי במה שנתניהו אומר בלייב פייסבוק, ולא במה שבן גביר צורח מול המצלמות. זה תלוי ביכולת של מפלגות הקואליציה להבין שניהול מדינה זה עסק רציני. צריך לעבוד ביחד, להגיע לפשרות חכמות".

בהתייחסו למתיחות הביטחונית וגל הטרור אמר לפיד: "אנחנו בתקופה ביטחונית מתוחה. צה"ל, השב"כ והמשטרה מתוחים עד הקצה. תפקידה של המערכת הפוליטית הוא לתת למערכת הבטחון שקט, יציבות וגיבוי מלא. זה מה שהם יקבלו מאתנו: שקט, יציבות וגיבוי מלא".

"ראשי המפלגות ישבו אתמול ודיברו. מושב הקיץ התחיל מצוין, הקואליציה מנוהלת טוב יותר, אנחנו נחושים להמשיך את המגמה החיובית. יהיו כמובן נפילות, יהיו הצבעות שנפסיד, נתמודד עם זה".

"התחלנו לעבוד על התקציב", אומר שר החוץ לפיד, "אחרי שהתקציב הבא יעבור, כל אזרח בישראל יגלה שרמת החיים שלו עלתה. יוקר המחיה ירד, רמת החיים תעלה. זה תהליך, זה לא קורה ביום, אבל זה קורה עכשיו".

יש עתיד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד