י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תיקון לכשלים

עוקץ ההורים: "התברר כי הביטוח לא כלל התפתחות הילד"

הציבור הישראלי מוציא אלפי שקלים בשנה על ביטוחי בריאות. אולם לעתים ברגע האמת, המבוטח מגלה שהאותיות הקטנות בפוליסה פועלות נגדו. כך למשל אבחונים רפואיים בתחום התפתחות הילד לא נכללים בפוליסה וההורים אשר חפצים לכסות את ביטוח הילד מכל הכיוונים, נותרים נבוכים 

עוקץ ההורים: "התברר כי הביטוח לא כלל התפתחות הילד"
פוליסה לדוגמה צילום: מתוך אתר החברה

כבר שנים ש'סאל' ביטוחים מבצעת תיקון לכשלים רבים אשר צצים בפוליסות הביטוח השונות. 

כך הוסרה מהפוליסה של מבוטחים רבים כיסויים רבים ולא זו בלבד שהפוליסה לא הוזלה, לעיתים היא אך ורק התייקרה. יתרה מכך, פעמים רבות מתברר כי מבוטחים שילמו כפל ביטוחי בלי שידעו על כך וללא סיבה כלל.

"תחום כיסוי בולט שעלול לחמוק מעיני המבוטחים", מספר יאיר טהר, בעלי הסוכנות, "הוא אבחונים רפואיים בתחום התפתחות הילד. כיסוי זה כולל למשל אבחון פסיכו-דידקטי, אבחון קשב וריכוז, טיפולים התפתחותיים ורגשיים כגון ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, שחייה, רכיבה טיפולית, הוראה מתקנת, קלינאית תקשורת, טיפול בהפרעות אכילה ועוד.

"בשנים האחרונות שמענו על מקרים רבים בהם הורים גילו שהכיסוי לאבחונים אלה הוסרו מהפוליסות – מבלי שהמבוטחים ידעו על כך", מספר יאיר.

אז איך דואגים שהכשלים האלה לא יפגעו בנו?

"הדרך היחידה לפתור את זה היא על ידי בדיקת תיק הביטוח של הלקוח ומשפחתו, בידי אנשי מקצוע אובייקטיביים. אני אישית ממליץ על בדיקה אחת לשנה וחצי על ידי מומחה בתחום, ולא להתפתות לטלפונים של מוקדי ביטוח שרוצים לדחוף מכירות ומשתמשים בשיטות הפחדה".

לדברי טהר, "אנחנו מציעים תהליך מתחיל בבדיקת תיק הביטוח של הלקוח ומשפחתו, ללא עלות וללא התחייבות כספית. הצוות בודק ומאתר את כל הפוליסות של הלקוח, כדי לבנות את התמונה המלאה של הכיסויים של הלקוח, כפל ביטוח אם קיים, כמה כסף ניתן לחסוך – ואם ישנם חוסרים שכדאי להשלים. בסיום הבדיקה, מקבלים הלקוחות חוות דעת אובייקטיבית לגבי איכותו של תיק הביטוח, וכיצד כדאי לפעול הלאה. לקוחות שמעוניינים בכך, ממשיכים לעבוד עם החברה, המלווה אותם באופן שוטף בכל הקשור לביטוח, כולל תביעות".

מעוניינים בבדיקת תיק הביטוח שלכם - ללא עלות? השאירו פרטים >>
הבדיקה מיועדת לגברים ונשים עד גיל 65

התפתחות הילד ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד