ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מסכנים את שלום הציבור"

מהומות הנטיעות: כתב אישום נגד ארבעה פורעים

כתבי אישום הוגשו נגד ארבעה חשודים שהתפרעו במהלך מהומות הנטיעות בנגב. יחד עם נאשמים נוספים הציתו צמיגים ופחים, יידו אבנים ובקת"בים לעבר השוטרים, ניידות המשטרה ונקודת המשטרה בשגב שלום, ירו פצצות תאורה, חסמו צירי תנועה ועוד

מהומות הנטיעות: כתב אישום נגד ארבעה פורעים
הכוחות בפינוי נטיעות קק"ל בנגב צילום: ישי ירושלמי

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד ארבעה צעירים נוספים משגב שלום בגין התפרעויות והפרות סדר בעקבות הנטיעות בנגב.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אירה ויימן-קריקון, בעקבות עבודות הנטיעות שבוצעו על ידי קק"ל בנגב בינואר השנה, התפתחו הפרות סדר רבות והפגנות אלימות. במהלך הפרות הסדר בשגב שלום, ארבעת הנאשמים, כל אחד לפי חלקו, יחד עם מתפרעים נוספים, הציתו צמיגים ופחים, יידו אבנים ובקת"בים לעבר השוטרים, ניידות המשטרה ונקודת המשטרה בשגב שלום, ירו פצצות תאורה, חסמו צירי תנועה ועוד.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד לפי חלקו, ביצוע עבירות של התפרעות, עבירות נשק, ניסיון הצתה, הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

בבקשת המעצר צוין, כי מסוכנותם של הנאשמים "מתעצמת נוכח נסיבות ביצוען של המעשים, בשעה שכוחות המשטרה פרושים ברחבי הנגב, מתמודדים עם התפרעויות ועם הפרות סדר המוניות, חסימות כבישים ויידויי אבנים אשר מסכנים את ביטחונם ושלומם של הציבור בכלל ושל המשטרה בפרט".

נטיעות נגב כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד