י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"לעולם אל תגיד לעולם"

מלניה טראמפ לא פוסלת קדנציה שנייה בבית הלבן

הגברת הראשונה לשעבר מסרבת לשלול חזרה לבית הלבן, אם בעלה דונלד טראמפ ינצח בבחירות 2024, ואמרה: "אני אוהבת את וושינגטון הבירה" | טראמפ רמז שהוא ינסה לנצח שוב ב-2024, אך הוא עדיין לא הכריז רשמית על קמפיין

 מלניה טראמפ לא פוסלת קדנציה שנייה בבית הלבן
העצרת בג'ורג'יה צילום: מתוך הטוויטר

מלניה טראמפ סירבה לשלול כהונה שנייה כגברת ראשונה, אם בעלה ינצח שוב את הבחירות ויגיע לבית הלבן. "לעולם אל תגיד לעולם לא," היא אמרה.

דונלד טראמפ הנשיא לשעבר שהפסיד ב-2020 לג'ו ביידן, רמז שהוא ינסה לנצח שוב ב-2024, אך הוא לא הכריז רשמית על קמפיין".

"אני אוהבת את וושינגטון די.סי." אמרה מלניה טראמפ לפוקס ניוז ממקום מגוריה הנוכחיים במאר-א-לאגו, פלורידה בראיון רשמי ראשון שנתנה מאז בעלה עזב את תפקידו בינואר 2021.

"אני יודעת שהעיר מתנהלת אחרת לגמרי מכל עיר אחרת. אבל מאוד אהבתי שם ומאוד נהניתי לגור בבית הלבן. להיות הגברת הראשונה של ארצות הברית היה הכבוד הגדול ביותר שלי, ואני חושבת שהשגנו הרבה בארבע שנות ממשל טראמפ".

"נהניתי להיות בבית הלבן. זה היה הבית שלי לזמן מה, זאת הייתה זכות לחיות שם". המראיין שאל: "ואולי זה יהיה שוב הבית שלך?". "לעולם אל תגיד לעולם לא", אמרה גברת טראמפ.

כשנשאלה על "מצב המדינה כרגע", אמרה מלניה טראמפ: "אני חושבת שזה עצוב לראות מה קורה אם אתה באמת מסתכל לעומק. אני חושבת שהרבה אנשים נאבקים וסובלים". כשנשאלה על מחסור במזון לתינוקות בארה"ב, אמרה טראמפ: "כואב הלב לראות שנאבקים למזון, המזון אינו זמין לילדים במאה ה-21 בארצות הברית של אמריקה". היא ייחסה את המשבר ל"חוסר מנהיגות בבית הלבן".

כשנשאלה על עוינות התקשורת אמרה טראמפ: "אני רואה אנשים שתמיד מבקרים אותי בכל מה שאני עושה ואני רגילה לזה. אבל אני מתקדמת ואני כאן כדי לעזור לאנשים וזו המשימה שלי, ואותם אנשים שמבקרים אותי, הייתי מעודדת אותם לעזור בקהילה שלהם או אולי להצטרף ליוזמת Foster the Future שלי".

היוזמה היא פעילות שמקדמת מלניה כבר כמה שנים, המטרה לתת הזדמנויות חינוכיות ומלגות לילדים בקהילת האומנה. מקבלי המלגות ילמדו בסביבה תומכת, וירכשו ידע למימוש ביטחון תעסוקתי במגזר הטכנולוגי. על ידי מתן גישה ללימודי מדעי המחשב, כדי שיהיו מוכנים להיכנס לשוק העבודה.

דונלד טראמפ מלניה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד