ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

קניתם קרפיון עם צ'ק? בעל החנות מבקש לבטל

שמואל פלא, בעליהן של שתי חנויות דגים, נשדד בסמוך לביתו • במודעה שפרסם הוא מבקש ממי ששילם בצ'ק לבטל אותו, ולהגיע לשלם שוב • "כך נוכל להשיב את הגזילה"

צילום: עוזי ברק
צילום: עוזי ברק צילום: עוזי ברק



מודעה תמימה תחתת הכותרת "זהירות גנבים" נתלתה ביממה האחרונה בשכונות גאולה ומאה שערים בירושלים, וקראה לכל מי שרכש דגים בחודש האחרון בחנות 'דגי בר אילן' הממוקמת בצומת בר אילן או ב'בית הקרפיון' במאה שערים ושילם בצ'ק - "שיצור קשר כדי שנוכל להשיב את הגזילה".

בירור שערך 'בחדרי חרדים' העלה, כי מנהל החנויות - שמואל פלא, תושב שכונת רמות בירושלים, נשדד ביום חמישי האחרון. "מהשעה 9 בערב חיכו לי שודדים מתחת לבית", סיפר פלא בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "כשהגעתי לבית סמוך לשעה 1 בלילה, הם התנפלו עליי עם גז מדמיע ופלפל חריף שהותז לי לתוך העיניים".

פלא ניסה להימלט - ללא הצלחה. "הם הפילו אותי לקרקע וגנבו ממני את התיק שהיו בו יותר מ-80,000 שקל, הרוב היה במזומן אך חלק מהסכום היה גם בצ'קים של לקוחות, ולכן פרסמנו את הקריאה".

עם בריחתם של השודדים הזעיק פלא את המשטרה שהצליחה ללכוד 3 מהם, אך השודד שהחזיק בתיק הצליח להימלט. בינתיים, שלושת השודדים שומרים על שתיקה בחקירת המשטרה ומסרבים למסור את שמו של החשוד הרביעי. פלא נזקק לטיפול רפואי וכעת הוא מבקש מהציבור: "מי שיש לו צ'ק שיגש אלינו כדי לבטל אותו ולשלם מחדש".
דגים צ'ק שוד חנות משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד