י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ניסיון פיגוע בשומרון

תיעוד דרמטי: מחבל חמוש בסכין רץ לעבר חיילים - ונורה

חיילי צה"ל ניטרלו מחבל שרץ לעברם עם סכין שלופה בשומרון | לא היו נפגעים | ראש המועצה האזורית יוסי דגן: "מתעוררים לבוקר נוסף שבו המחבלים של הרשות הפלסטינית, פועלים ללא חשש במטרה לרצוח ישראלים לאור יום"  

תיעוד דרמטי: מחבל חמוש בסכין רץ לעבר חיילים - ונורה
זירת הפיגוע צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מחבל פלסטיני ניסה לבצע הבוקר (שלישי) פיגוע דקירה באזור מחסום חווארה הסמוך לשכם. המחבל נוטרל בירי ולבד מפציעת המחבל, לא דווח על נפגעים בקרב הכוחות.

הפיגוע התרחש סמוך לכיכר 'החטיבה' שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות מחבל חמוש בסכין שהחל לרוץ לעבר החיילים שמאבטחים במרחב. הלוחמים הגיבו בירי. מצה"ל נמסר כי אין נפגעים לכוחתינו וכי המחבל נוטרל.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודה למח"ט שומרון, אל"מ רועי צוויג, על הפעילות המהירה והנחושה של החיילים שמנעו פיגוע גדול. דגן תקף את הממשלה: "עם ישראל כולו מחזק את חיילי צה"ל, משטרת ישראל וכוחות הבטחון שמונעים יום אחר יום פיגועים רצחניים בשומרון ובכל הארץ, ובאותה מידה צריך להגיד את הדברים בצורה ברורה אל מול הממשלה הזו, המאבדת את ההרתעה שוב ושוב - אנחנו מתעוררים לבוקר נוסף שבו המחבלים של הרשות הפלסטינית, פועלים ללא חשש במטרה לרצוח ישראלים לאור יום".

"ממשלת ישראל מאבדת את ההרתעה. הדבר הזה כבר ברור לכולם. הרשות הפלסטינית היא המממנת המסיתה והמשלחת לפיגועים הללו. עד שהדרג המדיני לא יורה לכוחות הבטחון לפעול בתוך הכפרים, לעצור את בכירי הרשות הפלסטינית שמשלחים את הטרור הזה, אנחנו נתעורר לעוד בקרים רבים כאלו. הממשלה חייבת להתעשת ולהחליף דיסקט", הוסיף דגן.

בתוך כך, לוחמי צה״ל ,שב"כ ומג"ב פעלו הלילה במספר מוקדים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון למעצר מבוקשים החשודים בפעילות טרור, בין היתר בכפרים קרוואת בני חסן, חבלה, חלחול, דהרייה, מחנות הפליטים אלעידה ודהיישה ובעיר שכם. סך הכל נעצרו הלילה 18 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. החשודים ואמצעי הלחימה הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

שומרון פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד