כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

תמונה בלעדית • הרב דוד לאו בחזון איש 5

לפני מספר שבועות ביקר הרב דוד לאו, המתמודד ברבנות הראשית, לבית הגראי"ל לברכת הדרך • לראשונה מציג 'בחדרי חרדים' תמונה מהמפגש כשהוא מגיש את ספרו

הרב לאו אצל הגראי"ל
הרב לאו אצל הגראי"ל



לפני מספר שבועות הגיע הרב דוד לאו, רבה של העיר מודיעין, המתמודד לכהונת הרב הראשי, אל הבית שברח' חזון איש, וקיבל את ברכתו ותמיכתו של הגראי"ל שטינמן.

תמונה מאותו מפגש מתפרסמת כאן, לראשונה. בתמונה מגיש הרב לאו לראש הישיבה את ספרו "משכיל לדוד".

מאז אותו יום הוכתר הרב לאו, למעשה, למועמד החרדי האולטימטיבי, הגם שגורמים חרדיים רבים טוענים כי חסרונו הוא כי "הוא לא מספיק חרדי". כראיה הם מביאים את העובדה שהתראיין לכלי תקשורת וסיפר כי הינו אומר הלל ביום העצמאות.

יחד עם זה נראה כי דווקא בעזרת הנקודה הנ"ל יוכל הרב לאו לצלוח את המהמורות הרבות הצפויות בדרך לבחירת רבנים ראשיים, ובפרט כשהמועמד העומד מולו הוא הרב דוד סתיו יו"ר רבני צהר.

הרב לאו נהנה מתמיכת רבים מחברי הליכוד וביניהם השר לשעבר משה כחלון, ראש עירית מודיעין חיים ביבס ועוד פעילי שטח רבים. כמו כן יחסיו הטובים עם חסידות חב"ד במהלך השנים, כמו גם מערכת הקשרים הפוריה של אביו, הרב ישראל מאיר לאו, עם החסידות, מביאים לו תמיכה גדולה גם בקרב קהל זה.

בדף פייסבוק מיוחד אותו הקימו תומכיו, חילוניים מהעיר מודיעין, הם פונים לקהלים מגוונים, ובהחלט לאו דווקא (אם בכלל) לציבור החרדי.
הגראיל שטינמן הרב דוד לאו הליכוד רבנות צהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד