י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נכשלו בטריפות

הורים זועמים על בית ספר שהגיש לתלמידים בשר חזיר

הורים מוסלמים בבריטניה הפגינו מול שערי בית הספר לאחר שגילו כי בארוחת צהריים ילדיהם קיבלו בשר חזיר, הם פתחו במחאה לאחר שהילדים היו אמורים לקבל נקניקיות צמחוניות בארוחה בבית הספר היסודי, אך קיבלו בשר המנוגד לדת המוסלמית

הורים זועמים על בית ספר שהגיש לתלמידים בשר חזיר
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

הורים מוסלמים הפגינו מול שערי בית הספר בעיר ווסט ברומיץ' בבריטניה לאחר שהוגשו לילדים בשר חזיר במקום נקניקיות צמחוניות בקפיטריה. הם דרשו מבית הספר הסברים כיצד נגרם ה'ערבוב' שהוביל להגשת מנה נגד דתם לתלמידים. הורים העבירו את המחאה שלהם לחזית שערי בית הספר ביום שישי האחרון, מכיוון שבשר חזיר אסור על פי הדת המוסלמית.

הורה אחד אמר לאתר Black Country Live כי: "זה מגעיל שהערבוב קרה בבית ספר שבו כ-70% מהתלמידים הם מוסלמים". אמא לאחד התלמידים סיפרה שהיא קיבלה החזר על עלות הארוחה אך נותרה נסערת. "אמרו לי שהיה ערבוב כשהבת שלי הזמינה אוכל, היא הסתכלה על הנקניק וחשבה שהוא שונה ממה שיש לה בדרך כלל. היא לקחה ביס וידעה שהטעם שונה לגמרי ממה שהייתה רגילה אליו. ביררתי את זה עם המורה שיצרה אז קשר עם חברת הקייטרינג".

"המורה אמרה שחברת הקייטרינג אישרה שכל הילדים בבית הספר, שהזמינו נקניקיות צמחוניות, קיבלו בשר חזיר. אנחנו צריכים להזמין באינטרנט, שבוע לפני, מה שהילדים שלנו רוצים כל יום". דובר מטעם בית הספר מסר לתקשורת: "ביום חמישי האחרון אירעה תקרית בה הייתה מעורבת חברת הקייטרינג שמספקת לנו את ארוחות בית הספר, מה שאומר שהוגשו לחלק מהתלמידים בשר ולא האופציה הצמחונית שהם בחרו. לקחנו את הנושא הזה ברצינות רבה, התלוננו בפני ספק הקייטרינג והסוכנות למזון".

טריפות בשר חזיר מוסלמים בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד