י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"איך אתה מסתכל במראה"

ביקור ניחומים טעון: בנט ביקר את משפחת הלוחם; היתום: אתה אשם כמו המחבל

ראש הממשלה נפתלי בנט עורך הבוקר ביקור תנחומים בבית משפחתו של לוחם ימ"מ נעם רז, שנהרג בחילופי אש ליד ג'נין | זהו ביקור הניחומים הראשון שעורך בנט מאז החל גל הפיגועים האחרון | עשרות בני אדם מפגינים מחוץ לבית המשפחה במאחז קידה | האלמנה והבן הטיחו בו מילים קשות

ביקור ניחומים טעון: בנט ביקר את משפחת הלוחם; היתום: אתה אשם כמו המחבל
נפתלי בנט בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לראשונה מאז נכנס לתפקידו הגיע ראש הממשלה נפתלי בנט לישוב קידה כדי לנחם את משפחתו של לוחם הימ"מ נעם רז שנהרג בפעילות מבצעית בג׳נין ביום שישי החולף.

בישוב ציפו לבואו של ראש הממשלה ותכננו להפגין נגדו אלא שבהפתעה הקדים בנט את הגעתו בשעה והגיע קודם השעה 8:00 בבוקר בליווי אבטחה כבדה.

בתוך הבית הטיחו בני המשפחה דברים קשים כלפי ראש הממשלה בנט, בנו הבכור של נועם רז אמר לו: "לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל".

"הרסת את ההזדמנות שלך. רוצים לראות מישהו שאנחנו מאמינים בו. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו. מקווה שאתה מקשיב ולא רק מהנהן", הוסיף הבן ואמר לבנט.

האלמנה אפרת אמרה לראש הממשלה: "הערבים מרימים ראש, הם מרשים לעצמם", בהמשך היא הוסיפה "יש לך עוד זמן לשנות. כל יום שאתה בכסא הזה אתה יכול לשנות. כשאתה לא נאמן למהות שלשמה נבחרת אתה לא תהיה כאן".

ראש הממשלה בנט ניסה להשיב: "אנחנו פועלים, כוחות הביטחון...", אך האלמנה נכנסה לדבריו ושאלה: "עזוב את כוחות הביטחון, הם עושים את שלהם ועשו גם לפניך. מה אתה עושה?".

נציין כי זהו ביקור הניחומים הראשון של בנט כראש ממשלה, כאשר את כל משפחות הרוגי הטרור שנהרגו בחודשים האחרונים ראש הממשלה נפתלי בנט נמנע מלבוא ולנחם.

נועם תנחומים נפתלי בנט קידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד