י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הסדר טיעון

עבודות שירות וקנס כספי לנאשמת בשוחד לח"כ ביטן

הפרקליטות הגיעה להסדר טיעון עם ליהי סונק-קופרלי וחברת כל-בו חצי חינם בע"מ, הנאשמות במתן שוחד לח"כ דוד ביטן במסגרת כתב האישום שהוגש נגד ביטן ואחרים

עבודות שירות וקנס כספי לנאשמת בשוחד לח"כ ביטן
דוד ביטן בביהמ"ש צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

פרקליטות מיסוי וכלכלה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז הודעה על הגעה להסדר טיעון עם ליהי סונק-קופרלי וחברת כל-בו חצי חינם בע"מ, הנאשמות במתן שוחד לח"כ דוד ביטן במסגרת כתב האישום שהוגש נגד ביטן ואחרים.

על פי ההסדר, סונק-קופרלי וחצי חינם יודו בעבירה של מתן שוחד ורישום כוזב במסמכי תאגיד, והצדדים יבקשו בהסכמה מביהמ"ש לגזור על סונק קופרלי שבעה וחצי חודשי מאסר בפועל שירוצו בדרך של עבודות שירות, קנס של 30,000 שקלים, חילוט של 40,000 שקלים ומאסר על-תנאי וכן קנס של 150,000 שקלים על חצי חינם.

על פי כתב האישום המוסכם, סונק-קופרלי, מנהלת נכסי הנדל"ן של חצי חינם, ביקשה מביטן, שכיהן כיו"ר ועדת המשנה לרישוי ותכנון של הוועדה המקומית ראשון לציון, לסייע בקידום ענייניה של חצי חינם בכל הקשור להסדרת שימוש חורג בחניות ציבוריות סמוכות לסניפי הרשת בעיר ולהסדרת תשלום היטל השבחה בגין השימוש.

בסמוך לטיפול של ביטן בענייניה של חצי חינם, נענתה סונק-קופרלי לבקשת ביטן, ונתנה לו באמצעות גורם ביניים מטעמו והמקורב לו, סך של 40,000 שקלים, בשיקים שנמסרו לפקודת עמותת "פינג פונג ראשל"צ בי"ס לקט רגל ולכדורגל".

כזכור, ביטן מואשם בכך שלקח את טובות ההנאה באמצעות מקורב לו, אשר נתן את השיקים לעמותת הפינג פונג וקיבל כנגדם כספי מזומן.

 

הסדר טיעון דוד ביטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד