י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
איום בשידור חי

"פוטין יכול להחזיר בריטניה לתקופת האבן תוך 10 דקות"

הטלוויזיה הממלכתית של רוסיה קיימה פאנל בנוגע לאופן בו רוסיה יכולה לטפל בבריטניה שלא מפסיקה לחמש את אוקראינה, דבר שמרתיח את הרוסים. בטלוויזיה הממלכתית הרוסית טענו, כי טילים רוסיים יכולים למחוק עד 60 תחנות כוח בבריטניה תוך 10 דקות ולשלוח אותם "לחזור לתקופת האבן"

עובדי חשמל: אילוסטרציה
עובדי חשמל: אילוסטרציה צילום: משרד ההגנה הרוסי

הטלוויזיה הרוסית קיימה פאנל בנוגע לבריטניה שלא מפסיקה לחמש את אוקראינה, וקבעה: "ניתן להפציץ את בריטניה ולהחזירה לתקופת האבן תוך 10 דקות בלבד עם תקיפה של טילים היפרסוניים של ולדימיר פוטין" כך מסרה הטלוויזיה הממלכתית הרוסית. עוד נאמר בפאנל מיוחד שקיימה הטלוויזיה הרוסית, כי "יש לפרוס את מערכת הנשק החדשה של רוסיה, כדי לחסל 50 או 60 תחנות כוח, ולהכניס את המדינה לחושך קבוע".

האיום מגיע על רקע הזעם ברוסיה על בריטניה המובילה את המערב באספקת נשק לאוקראינה נגד פוטין. האיום התקשורתי האחרון בערוץ שנשלט על ידי הקרמלין נאמר בתוכנית "תעמולה" של ולדימיר סולוביוב, הידוע גם כשופר של פוטין.

הערוץ הביא את דבריו של הפרשן הישראלי יליד מוסקבה, יעקב קדמי, שתיאר פעם את סטאלין כ"המדינאי האחרון שדאג לארצו". קדמי אמר: "שיגור אחד מצוללת רב תכליתית יספיק". הוא הוסיף: "בערך 50 או 60 מתחנות הכוח של בריטניה ייעלמו תוך 10 דקות, וכל בריטניה תחזור לתקופת האבן תוך 10 דקות, שום דבר אחר לא צריך יותר".

גם בעל בריתו הקרוב של פוטין, דמיטרי רוגוזין, ראש סוכנות החלל הרוסית, הזהיר בעבר כי מדינות נאט"ו עלולות להיהרס תוך חצי שעה בהתקפה גרעינית. אבל קדמי אמר לצופים: "זה מוגזם וגדול מדי עבור בריטניה הגדולה, אין צורך להשתמש בנשק כה גדול עבור בריטניה בכלל מספיק לפגוע בתחנות הכוח עם הטיל זירקון".

ה'דיילי מירור' מדווח, כי למרות רצונו להרוס את בריטניה, קדמי, אורח קבוע בתוכניות אירוח פוליטיות של הטלוויזיה הממלכתית הרוסית, שלח את בנו לבית הספר לעסקים בלונדון. ערוץ הטלוויזיה Zvezda המנוהל על ידי משרד ההגנה של רוסיה, דיווח כי המהירות של הטיל 'זירקון' כל כך גבוהה שהיא מונעת ממערכת ההגנה האווירית של האויב לזהות את השפעתה בזמן. "למעשה, שיגורו ייוודע רק לאחר פגיעה במטרה".

בריטניה חשמל אבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד