ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

ש"ס מודיעה רשמית: הגר"ע יוסף בחר בבנו הרב יצחק כמועמד לראשון לציון

הגר"ע יוסף פנה הבוקר אל חברי האסיפה הבוחרת את הרבנים הראשיים וביקשם לבחור בבנו הגאון רבי יצחק יוסף לתפקיד הראשון לציון • "אין ספק שבחירתו תביא כבוד רב למוסד הרבנות אשר מהותו היא פסיקת הלכה" • ומה יעשה מחותנו - הרב יהודה דרעי, שהגיש מועמדות? • צפו בוידאו

הגר"ע יוסף. צילום: פלאש 90
הגר"ע יוסף. צילום: פלאש 90

נשיא מועצת החכמים, הגר"ע יוסף, פנה הבוקר (ו) אל חברי האסיפה הבוחרת את הרבנים הראשיים וביקשם לבחור בבנו, הגאון רבי יצחק יוסף, ראש ישיבת 'חזון עובדיה' ומחבר הספרים 'ילקוט יוסף' לתפקיד הראשון לציון.

בהודעה שפרסמה תנועת ש"ס נאמר כי הרב יצחק יוסף הוא פוסק הלכה מובהק אשר פסקיו מקובלים בארץ ובעולם. "אין ספק שבחירתו תביא כבוד רב למוסד הרבנות אשר מהותו היא פסיקת הלכה", נאמר בהודעה.

כזכור, כבר אמש חשף אתר 'בחדרי חרדים' כי הגר"ע יוסף החליט להעביר תמיכתו מבנו הרב אברהם יוסף, רבה הראשי של חולון, אל בנו הרב יצחק, וזאת בשל החקירה המשטרתית בה נתון הבן המבוגר יותר.

עם כניסתו של הרב יצחק יוסף אל המירוץ, הוא מוצא עצמו מתמודד גם מול מחותנו, הרב יהודה דרעי.



מקורבי הרב יהודה דרעי: "הידיעות המתפרסמות מדי יום על כביכול הסרת מועמדותו הצפויה אינן נכונות ואין להן שחר. עובדה היא שהרב הוא היחיד שהגיש בפועל את מועמדתו. הרב זוכה לתמיכה נרחבת הולכת וגוברת מגדולי ישראל ומאישי ציבור מפורסמים, ובשם השם נעשה ונצליח".

ניתן להעריך, כי אם הרב יהודה דרעי יעמוד במערכה מול הרב יצחק יוסף, ולרב יצחק יהיו סיכויים לזכות בתפקיד, הוא יסיר את מועמדותו ברגע האחרון. אולם הפצת השמועות לפיהן הוא יסיר את המועמדות כבר ביום ראשון מתבצעת בידי גורמים אינטרסנטים. שכן, הרב יהודה דרעי לא יזדרז להסיר מועמדות, כשעדיין לא ברורה השאלה המשפטית של תעודת הכושר של הרב יצחק, לא ברורה שאלת סיכוייו, ו"לכן אין מה למהר", כדברי מקורביו.
הגר רבנות ראשית הרב יצחק יוסף בחירות ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד