י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בעת נעילת שער"

לראשונה: ההדלקה שהכתה גלים באמריקה תיערך בבני ברק

הדלקתו המפורסמת של האדמו"ר מזידיטשוב ווערצקי אשר הייתה נערכת מידי שנה בארצות הברית החרדית בהשתתפות אלפי חסידים הועתקה השנה לרחובות העיר בני ברק שם צפויים להשתתף אלפים רבים כאשר רחוב ההדלקה ייחסם לתנועה

לראשונה: ההדלקה שהכתה גלים באמריקה תיערך בבני ברק
הרבי מווערצקי בהדלקה בארה"ב צילום: באדיבות המצלם

מזה שנים רבות שארצות הברית החרדית נוהגת להשתתף בהדלקתו המפורסמת של האדמו"ר מזידטשוב ווערצקי אשר היה ממריא למקום מידי שנה בערב ל"ג בעומר. בהדלקה שהייתה מכה גלים באמריקה החרדית היו משתתפים עשרות אלפי בני אדם אשר היו שואבים מלא חופניים ישועות בזכות התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

השנה, לראשונה מזה שנים רבות החליט האדמו"ר לערוך את ההדלקה המסורתית בעיר בני ברק, על פני רחוב השלושה. הבשורה מכה גלים של ממש בחצרות החסידים, ואף מחוצה להם, כאשר אלפים רבים צפויים להשתתף במעמד המיוחד שטרם נראה כמותו בעיר.

את זכות ההדלקה של האדמו"ר רכש אחד מנגידי החסידות בסכום עתק של עשרות אלפי דולרים לטובת מוסדות החסידות ובכך הוא יזכה בזכות ההדלקה של הרבי לכבוד התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א.

על פי התכנון, מעמד ההדלקה בראשות האדמו"ר מזידטשוב ווערצקי ייפתח בשעה 17:30 אחר הצהריים ביום חמישי ל"ג בעומר בסימן "בעת נעילת שער". המעמד יערך ברחוב השלושה בעיר כאשר הצירים המרכזיים ייחסמו לתנועה לאורך כל שעות ההדלקה. בחסידות מספרים כי ההדלקה תיערך בנוסח מירון עם שירי התעוררות, כיסופין ושמחה.

יצוין כי את המעמד המיוחד ינעימו מקהלת נשמה המפורסמת, אמן הקלרינט שלמה מינצברג, בהשתתפות הקלידן הרשי סגל ותזמורתו כאשר הסולן יהיה הרב אליהו וייס יחד עם ילד הפלא מנדי רוט אשר ינעימו את המעמד בשירי שמחה והתעוררות.

ווערצקי ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד