י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
דואט חוצה עדות וחוגים

רבי שמעון • הקליפ החדש שיכניס אתכם לאווירת ל"ג בעומר

מקהלת נשמה, חיים ישראל, אהרל'ה סמט ומאיר אדלר, ארי היל והמלחין בנצי שטיין, חברו יחדיו להקפת קליפ מיוחד ומשוקע של 'אור הרשב"י' שיכניס אתכם לאווירת ל"ג בעומר, מקשיי הנסיעה ועד לריקודים על ההר בעת ההדלקה. מי שהופקדו על מלאכת העיבוד הם הצמד אלי קליין ואיצי ברי. ההפקה הינה של נטע לוין

רבי שמעון • הקליפ החדש שיכניס אתכם לאווירת ל"ג בעומר
חיים ישראל וארי היל צילום: מתוך קליפ

איחוד עולמות דואט ענק בלחן מרגש וכובש לבבות: 'מאיר ואהרל'ה' (מאיר אדלר ואהרל'ה סמט) צמד המילים שהפכו למותג של שמחה יהודית אותנטית, אלו שמבטאים יותר מכל את השמחה ואנרגיה החסידית. חוברים לאמני הרגש והנשמה חיים ישראל' וארי היל שמתארחים בשנית באכסנייתו של המלחין החסידי הצעיר בנצי שטיין, החתום על גדולי הלהיטים בשנים האחרונות; אבא. קרעסטיר. אוטוטו ועוד, שבכובעו השני לא מפסיק לחבר בין עולמות - בעולם הנגינה היהודי בארץ ובעולם.

בקליפ יוקרתי ומושקע מתלווים האמנים אל חברי מקהלת היוקרה 'מקהלת נשמה' בניצוחו של הכישרון הווקאלי ר' איציק פילמר.

בדרכם להילולא קדישא של התנא האלוקי ר' שמעון בר יוחאי זי"ע באתרא קדישא מירון.
-
אתם מוזמנים להינות מיצירה אומנותית שנכתבה באסטרטגיה ויזואלית - ובכישרון רב, המביעה את הרגש היהודי ואת התפילה שפורצת מעמקי ליבם של רבבות אלפי ישראל העולים מירונה. דווקא אחרי שנה כזאת - אנחנו מבקשים ומייחלים להמשיך ולבוא להתפלל אצל הצדיק, שבוודאי יפעל לבטל את הגזירות וישפיע עבורנו רפואות וישועות

חברת 'עולם ומלואו' הידועים בהפקות וידאו המובילות בעולם היהודי ע"י האמן אהרן אורייאן - נכנסה לעובי הקורה של הפקה ייחודית זו, כתבה את סיפור העליה למירון בטוב טעם ובחינניות יהודית מושלמת, לצד הבמאי החרדי המוביל אלחנן נוסבוים שידע לנווט את הספינה הגדולה הזאת בדרכה ליצירה מושלמת ברמה נדירה.

אל תפספסו את רגעי ההיסטוריה, כשעל במה אחת נצפים ענקי הזמר משני העולמות. מפזזים לכבוד התנא האלוקי רשב"י על גג בית 'אור הרשב"י' - מבצר התורה העצום, בנין פאר שכולו יצירה תורנית כבירה שנבנתה אבן אחר אבן, כהדמיית קודש הקדשים - ציון הרשב"י זי"ע.

לב ההפקה מתרחש בין כותלי ישיבת המקובלים אור הרשב"י, שם יוקדת אש הקדושה 24 שעות ביממה, כשמאות אברכים בני עליה מתעלים לאור תורתו של רבי שמעון בר יוחאי.

מי שהופקדו על מלאכת העיבוד הם הצמד המוביל בתעשיית המוזיקה אלי קליין ואיצי ברי

על ההפקה הגרנדיוזית ניצח בכישרון רב, המפיק החסידי נטע לוין, שבכישוריו הביא את כל הפרוייקט הזה לידי גמר מקצועי וכה מקסים.

קרדיטים:

לחן וקונספט מוזיקאלי: בנצי שטיין
שירה: חיים ישראל, מאיר אדלר, אהרל'ה סמט, ארי היל
מקהלה: נשמה בניצוחו של איציק פילמר
עיבוד והפקה מוזיקאלית: אלי קליין ואיצי ברי
גיטרה ובס: נחמן הלביץ
בימוי: אהרן אוריאן, אלחנן נוסבאום,
הפקת וידאו: חברת "עולם ומלואו"

רבי שמעון סינגל חדש חיים ישראל ארי היל אהרלה סמט מאיר אדלר מקהלת נשמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד