ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הושעה ליום אחד

המורה הערבי השתתף בצעדת מחאה וחזר ללמד

הורי תלמידים בבית ספר בלוד הבחינו כי אחד המורה הערבי השתתף בצעדה לציון 'שומר חומות' ופרעות תשפ"א, בו הערבים התפרעו ברחבי הארץ וכמה יהודים נרצחו. הוא הושעה ליום אחד וזומן לשיחת בירור. למרות זאת הוא חזר ללמד. הנימוק: "השתתפותו באירוע לא נוגדת את ההנחיות"

המורה הערבי השתתף בצעדת מחאה וחזר ללמד
ניידת עולה באש בלוד צילום: Yossi Aloni/Flash90

מורה ערבי השתתף בצעדה לציון 'שומר חומות' ופרעות תשפ"א, הושעה ליום אחד וזומן לשיחת הבהרה שבסופה הוחלט למרות זאת שימשיך ללמד. כך דווח באתר "הארץ".

המורה מלמד ערבית בבית הספר "גני יער" בלוד, והורי התלמידים הבחינו בו דרך תמונות שהשתתף בצעדת המחאה שהייתה ביום שישי האחרון לזכר ציון מבצע שומר חומות ופרעות תשפ"א.

תמונתו של המורה משתתף בצעדה של ערביי לוד הופצה בקבוצות הווצאפ של ההורים, ואחדים מהם דיווחו על כך למנהלת בית הספר ולראש העיר לוד יאיר רביבו. המנהלת החליטה להשהות אותו למשך יום אחד, ועדכנה על כך את המפקחת.

המפקחת זימנה את המורה לשיחת בירור, ולאחר שנערך עמו בירור קצר בנוכחות המפקחת נאמר למורה שלמרות השתתפותו בצעדה כי הוא יכול לחזור ללמד בטענה שזה לא נוגד את הנהלים.

מבית הספר גני יער נמסר: "במקרה הנדון, המורה זומן לשיחה לצורך בדיקה אם השתתפותו באירוע עומדת בנהלים החלים על עובדי הוראה. נבקש להדגיש כי בעקבות השיחה נמצא כי השתתפותו באירוע לא נוגדת את ההנחיות והנהלים בנושא". בבית הספר ביקשו להוסיף כי הם "דוגלים בחופש הביטוי של עובדי ההוראה".

לוד שומר החומות פרעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד